Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Apropå betäckning... Kan jag tävla stoet trots att hon är dräktig?? Tävlingsknapparna går ju fortfarande att använda om jag säger så. Vågar ju inte chansa och förlora de två små guldklimparna hon har i magen nu... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Så länge det går att tävla (tävlingsknapparna inte är gråa) är det ok att tävla. De fyra sista månaderna (två hästdagar) går det bara att ge lektioner och sätta i hage/box men annars kan man köra på som vanligt! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, och det glömde jag bort fullständigt, vilket förstörde en Grand Prix-dag för mig :mad: Mitt bästa sto fick ju inte vara med... Fick ta de näst bästa med resultatet att jag inte kom på topp 100-listan med båda hästarna för första gången. Hela dagen var förstörd sen! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Men du, då borde ju den andra som brukar placera sig inom topp 100 ha gjort det ändå, eller var den också dräktig? ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur menar du? För att hästen ska vakna med så goda förutsättningar som möjligt ska man lägga den före 22:00, sedan vaknar de ju kl 8.

Eller menade du när spelet slår om till ny dag?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har iiiingen aning, haha.
Jag är helt ny!

Men mina hästar sover, undrade hur länge de sov!
Fattar ingentiiiing!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om man inte åldrar med åldrandepoäng så är det som Humelibumlan sa - hästen vaknar när spelet uppdateras vilket sker på morgnarna (vet inte exakt tidpunkt). Så då är det bara att vänta...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tror det uppdateras runt 04:00 - 05:00 på morgonen (fast jag har läst 08:00 någonstans, men det är alltid uppdaterat runt 06:00 när jag har kollat och någon gång när jag har varit uppe sent så har jag kopplat ned runt 04:00). :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har hittat en Grand Prix biljett! Har väl ingen jättebra häst men vad jag har förstått det så är det ganska bra för ekonomin så jag är glad ändå :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

så köpte man 2 st ymnighetshorn, för att se om man hade tur att få en elemental.. sak. fick inget - däremot fick jag ett guldäppel! :D

jag har dock vääääldigt svårt att använda sm saker.. nästa häst kan ju bli bättre än dem jag har nu.. så det ligger där och drar damm :P
guldäppel får jag iaf ge till en häst som är odödlig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp