Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

En liten fråga... Om man har en häst som har täcke och säljer den, följer täcket med då eller försvinner det i "tomma intet"?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Täcket följer med hästen. :)


KL
Är det någon som behöver jobb som ridinstruktör på engelska sidan? Eller som har slutat spela där men som kan tänka sig att ta anställning hos mig så jag får en ridinstruktör, det räcker ju att den anställde accepterar jobbförfrågan...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan man "bara" odla på fem ängar i taget, eller har jag drömt det? :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Gôtt! :D Då kan jag använda det som marknadsföring! Ska sälja kräket så jag klarar uppdraget! ;)

@Lohna: Enligt ridcenterhandledningen "Du kan odla grödor på fem åkrar samtidigt oavsett ditt centers och dina ängars storlek." Så svaret är JA. :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Är det bara jag som skulle vilja ha fler än ett växthus, jag skulle åtminstone vilja ha två. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag med, eller att det är lika stort som de stora ängarna :)

Nån som vill köpa häst för ett pass av mig? Kan köpa tillbaka nån oxå bara för att klara uppdraget:laugh: Engelska sidan då
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Eys: jag är inte så aktiv på engelska just nu men kan ta jobbet som ridinstruktör om du inte hittat ngn annan...//Bure

Kl jag vill oxå ha fler växthus och gärna större..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har en ledig boxplats i mitt stall som jag kan reservera till någon som vill ha en plats i ett bra stall.
Håller just nu på att fyller på husdjur i boxarna vilket gör att ni kan ge två morötter.
Har 18 kvm boxar med linbäddar och ser alltid till att ha morötter. :)

Säg till så reserverar jag om boxen!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vill gärna ha en plats till min Citroncrisp om den finns kvar! Jag heter tigerlilja på howrse.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl*

Jag fattar ingenting, har precis gjort så jag har ett eget stall sas, men hur inackorderar jag mina egna hästar där?:crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du kan få en plats för 15 e/dag?
Ligger egentligen på 25 e men kan göra en schysst deal! :)
Reserverar till dig nu!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du reserverar boxar till dig själv och sen när din häst står utan stallplats så längst ner kommer det upp stallplatser som är reserverade åt dig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

:rofl:
Ibland glömmer man bort att det är väldigt unga personer som spelar howrse, fick detta mejlet: "i was wondering if you would breed with my stallion if you do want to breed i would want you to breed Aribika that would be great if you breed."

funderade på att skicka ett mejl till henne: "so let me get this straight, you want to breed her?" :angel: (nä, så elak var jag inte ;) )

dagens lucka var välkommet! Behöver bara 4k till att nå mitt senaste pengamål :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Perfekt, tack! Då flyttar jag in honom 11:e. (För visst är det så att jag inte kan flytta innan nuvarande har gått ut?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp