Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

ååh vad segt det ska vara att bluppa ibland! min ena hingst blev färdigtränad vid 7 år och fetad bara nån månad senare.. har hållt på sen dess o tävlat o tävlat men det går seegt! han är liskom 11 nu :grin:


och med Marwil o hennes ûber-hästar på tävlingarna går det ju inte direkt lättare :devil:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag kan inte öppna svenska Howrse. o.o Är det någon mer som har problem med detta och kanske vet varför? Jag kan felfritt öppna andra sidor men kommer inte åt howrse :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, jag lyckades öppna nu också! :) Skönt att jag inte missade den fina kalendergåvan... :P


Jag öppnade ett center den 6e och det går riktigt bra, det är faktiskt ganska kul att driva. Längtar till våren när man kan börja så diverse prestige-höjande saker :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har strulat till det. Hade visst förlängt Citroncrisps vistelse, det hade gått igenom nu. Skulle däremot behöva akut box för Batrix som blivit utan stall då det ridcentret har startats om och nu inte har morötter. Finns det någon box ledig redan nu? I sådan fall får du gärna reservera den åt Batrix.
Ledsen för att jag strular...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

:cry: Jag betäckte mitt 100blupade sto, och la lite grejer (och ett pass) på henne härom dagen, men nu finns det inte längre!? Passet är borta, pilen är kvar, men hästen är inte betäckt :cry: Finns det något man kan göra?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Lyckades hitta ett stall med morötter åt Batrix. Min enhörning Mintkrokant hade jag tänkt byta stall åt, det går ut imorgon. Så har du en box över från imorgon får du gärna reservera den åt henne.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du har en reserverad som du kan placera vilken av dina hästar i som du vill. :)

Du vet att du hittar dom längst ner på sidan där du regristrerar hästarna på ett ridcenter?! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha, det visste jag inte. Men då ska jag titta imorgon när stalltiden går ut för en häst.
Tack tack!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

:cry: Jag betäckte mitt 100blupade sto, och la lite grejer (och ett pass) på henne härom dagen, men nu finns det inte längre!? Passet är borta, pilen är kvar, men hästen är inte betäckt :cry: Finns det något man kan göra?

Låter som om när du betäckte ditt sto så blev den inte betäckt, vilket kan ske ifall någon annan hann före dig. Passet försvann eftersom du köpte en pil, men om du vill vara säker kan du kolla under Profil>>Mitt konto >> Mina pass. Där kan du se exakt var dina pass hamnar.

Du kan skriva till Kontakta oss ifall de kan hjälpa dig på något sätt, men de brukar inte ge tillbaka saker utan förklara vad som hände?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

:banana::bump: Jag fick en Enis bebis på andra försöket..!!!:banana::bump:


Kl NGn som vet var hemligsida nr 2 finns..?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis till bäbben! :D

Hemligsida nr två finns tillgänglig när du kommit till: Mål 73, Http://se.howrse.com/ow/totala antalet levande hästar i spelet (hittade det på en spelares sida när jag surfade omkring :angel: så jag hoppas det stämmer)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Okej, nu sitter jag fast lite (igen... :angel:)
Min kuse har fått fetat i sina tre bästa (trav, snabbhet och dressyr) men har bara ett blup på 99.83. Vad tusan saknas??? :crazy:
Det är ju min första kuse så jag har ju inte riktigt fattat allt... Han har 26 segrar och är 10 år 6 mån. Om det är nåt som saknas ska väl inte färdigheterna fetas? Eller??? :confused:
Vill ju betäcka med han!! :D

Det är följande herre:
http://se.howrse.com/elevage/fiche/?id=87196
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Lagt till en massa nu!

Jag heter malice på den svenska versionen!
Gåvor och vänner hade uppskattats :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Okej, nu sitter jag fast lite (igen... :angel:)
Min kuse har fått fetat i sina tre bästa (trav, snabbhet och dressyr) men har bara ett blup på 99.83. Vad tusan saknas??? :crazy:
Det är ju min första kuse så jag har ju inte riktigt fattat allt... Han har 26 segrar och är 10 år 6 mån. Om det är nåt som saknas ska väl inte färdigheterna fetas? Eller??? :confused:
Vill ju betäcka med han!! :D

Det är följande herre:
http://se.howrse.com/elevage/fiche/?id=87196

Testa och lägg han och åldra :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har det gått en natt sedan den sista färdigheten blev fetmarkerad? För BLUPen uppdateras väl på natten (hästens natt.) Annars har jag ingen aning, det ser ju rätt ut så vitt jag kan avgöra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp