Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag brukar göra såhär för att vinna 20 tävlingar:

gör (ute)ritter på det sätt som gynnar min häst bäst, som på engelska sidan där de tre bästa färdigheterna är uthållighet, dressyr och galopp gör jag då långa galoppritter tills hästen inte kan få mer färdigheter från galoppritterna. (detta börjar jag med dagen efter att lekarna är slut). Därefter börjar jag träna dressyr och snabbhet tills de är klara, sedan tävlar jag i valfri gren tills hästen vunnit 20 grenar.

En av de allra duktigaste på engelska sidan rekommenderar att man tränar upp just dressyr och snabbhet, i princip oavsett vilken ras man har, eftersom de färdigheterna ofta används i tävlingar. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Här är en halvkorkad nybörjare, som gärna vill ha några vänner. :D
Finns både på svenska och engelska sidan och heter ThBet på båda.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Såg det! :D
Nice doing business with u! :bow: (Hoppas du såg att du fick POC:en av mig den 13e??)
Jag har fått ett mail där jag blev gratulerad till en bra affär av någon som förmodligen kommer från Finland (finska namn på hästarna och hästcenter)... :p Jag undrar hur den kan veta att det var en bra affär när den inte vet vad som ingick i affären. ;) Men det var intressant iaf att någon ens la märke till det.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Här är en halvkorkad nybörjare, som gärna vill ha några vänner. :D
Finns både på svenska och engelska sidan och heter ThBet på båda.

Jag la till dig på båda sidorna.
Jazz't på svenska
och
deheex på engelska.
Så du vet vad det är för galning som försöker adda... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Skulle som någon här ovanför också behövde såg jag, någon som kan skicka mig ett äpple?
kylin på svenska sidan :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan skicka dig ett äpple om du lägger till mig som vän, har skickat förfrågan. tigerlilja heter jag.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl*

Oh! Kom precis över inte mindre än tre enhörningston till pangpriser på svenska sidan! -banan-

Ett welsh sto och ett hannoveranarsto som kan tänkas säljas om någon är intresserad?

Heter nixehen i spelet!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Lite nyfiken bara, vad fick du betala för dem?

Kämpar på med mina enhörningar för att få enhörningsföl men de två första försöken har misslyckats.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jodå jag såg det och så ökade jag på summan eftersom du fick göra dig besväret att köpa häst och så.

Den där finnen tror väl att jag är lite knäpp. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Alltså det här uuppdraget med att få ett enhörningsföl. Hur lyckas man? Måste hingsten lämna erbjudandet prick 23? Jag har fått nio föl än så länge, men ingen enhörning. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha! Tack för det, men det var verkligen inte nödvändigt! :)
Behövde ju ändå köpa på mig ett par stycken för såna här tillfällen. ;)
Jag hade lite tur oxå för i går fick jag en POC till i ett UFO... :D :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl*

Oh! Kom precis över inte mindre än tre enhörningston till pangpriser på svenska sidan! -banan-

Ett welsh sto och ett hannoveranarsto som kan tänkas säljas om någon är intresserad?

Heter nixehen i spelet!

Eeeeeen welsh??? :love:
Jag har en Hannoveranare och en Akhal-Teke (ston) som jag eventuellt kan tänka mig byta mot en welsh eller fransk travare... :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Föddes precis ett underbart litet spanskt sto hos mig! 349.55 i GP, det är ganska bra, va?

Förlåt, men allt under 350 är väldigt kasst. Som nån uttryckte sig tidigare i tråden - hästar under 350 är knappt värda att hålla vid liv :cool: Men med lite lekar så blir hon åtminstone helt okey!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp