Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

ja men det blir ju rätt, tänkte inte så långt! hästarna som jag sålde var endå bara skit så det gör inget :D har reserverat ett nytt beopp till dig! :)

Mikatela: Ja, så om vi säljer varsin skithäst till varandra för 500e + pass så blir vi ju kvitt o båda klarar uppdraget :idea: har ressat en till dig!

volvo: tack du är en ängel! :bow: vad vill du ha för den? :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

annars så kan du ju bara reservera en häst till mig först så får du ett pass o köpa min häst för :D så slipper du köpa pass menar jag :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tror det var ödet att jag skulle få trubbel med min gamling! nästa uppdrag var nämligen "äg en häst som är över 30 som inte är gudomlig"

Fy fan vad jag hade slitit mitt hår om jag hade skickat han till himlen i morse :rofl: min näst äldsta häst är 8 år :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

fint! säg till om du vill ha tillbaka henne för då ressar jag henne till dig igen om 10 dagar.. annars åker hon nog ut på auktion, lite fel ras för mig :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vet varför dom ökar priset på uppgradering av boxar till 18 kvadrat?
När jag började uppgradera låg det på ca 4000 e drygt nu är det uppe i drygt 6000 e. :eek:

Tur väl är att jag bara har 7 boxar kvar att uppgradera av totalt 22.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej då, hon skulle ändå ut på försäljning och är inte värd enormt mycket så sälj du henne, vill du ha tillbaka king?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

nej, men fråga eyz om hon vill ha tillbaka den för det var hon som sålde den till mig :D

Dom priserna i butikerna som är röd-markerade sätt efter eftrefrågan.. detsom högre efterfråga - desto högre pris :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hehe så lite så :) Vill inte ha nåt alls, om du får nån sån över nån gång så kan du ju skicka den , men spelar inte så aktivt på svenska sidan nu så :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu skickades min gammelman till himeln, känns lite vemodigt.. men 11 avkommor, 366 placeringar(169 vinster)och över 15.000 intjänade equus är väl inte fy skam :)



edit/äh passade på o ta 30 tävlingar med honom innan han dog så klararde jag det uppdraget också så lägg till ett par hundra i vinstpengar och 30 tävlingar haha
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp