Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Sent ska syndaren vakna!! :D

Jag finns oxå på Howrse numera under Jazz't (som jag även hade på sulky.nu för X antal år sedan!)

Ska försöka lägga till alla men missar jag någon eller om någon vill lägga till mig är det bara att göra det. :)

Jag fattar inte så mycket av det än men ska försöka gå igenom den här tråden oxå så att jag kanske "hänger med" lite bättre. :angel:

Om det finns någon som är intresserad av ett kvalitativt avelssamarbete är jag öppen för förslag, har en hingst jag hoppas lite på. :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Attans!!

Kan visst bara lägga till 10 vänner per dag. Men jag har lagt till de 10 första som skrivit i tråden (tror jag). Och några på engelska (under namnet deheex). :)

Får fortsätta att lägga till fler i morgon. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag fick också fruktbarhetsspö. :D
Ska spara det tills det är dags att betäcka mitt bästa sto igen.

Har även fått en ren av nån anledning. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Var ser du att du fått en ren? Jag vill också ha! Vann en tävling med min häst nyss, tydligen kan man få en ren då, men än har det inte dykt upp någon.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

verkar som fruktbarhetspö är dagens present; fått det på båda sidorna.

Varför får jag så många ålderspoäng på engelska sidan men inga alls på svenska? >.< har över 30st på engelska nu, men vill hellre koncentrera mig på svenska sidan, och där har jag inga alls, suck.

wow, har tydligen 3 renar än så länge oO
 
Sv: Vi spelar Howrse!

jag fick med fruktbarhetsspö :p

hur ser man hur många renar man har? Tror inte jag har nån än....
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mellan 25'e och 30'e december kan du skicka renarna till Nordpolen för att hämta fler presenter ju ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Angående ridcentrets ängar; Hur får man upp renligheten? Är det träda som gäller eller? :S
Sedan jag la till fler ängar som betesmark har både renligheten och bördigheten i statistiken sjunkit i botten typ... Surt.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mina ängar är alltid 100% rena och typ 95% bördiga. Jag växlar ängar varje dag för att bördigheten inte ska minska och renheten kommer av sig självt då :p Vet inte om det beror på det eller stalldrängar?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

:D Jag har nyligen höjt minimigränsen så kom hon in är hon definitivt värd att vårda!

KL
Läste på engelska sidan att man har chans att vinna en "lusitano (new breed!)" med hjälp av renarna. Kul, verkligen, men de känns lite väl nära PSH:arna, det hade väl varit mer fantasifullt med islänning, lipizzaner, haflinger osv osv... :grin:

Såg nu att lusitanon kommer på svenska sidan också, och tja, samma sak där...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag saknar nordsvenskar! :D Det hade jag lätt avlat på.

Egentligen borde man byta ras... Känns som om Akhal-Teke är väldigt svårsålda, och man har ju varken tid eller råd att behålla alla som avlas fram :crazy: Har just nu 3 ute till försäljning, varav 2 är rätt fina, men det händer absolut ingenting :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kom på en sak till - just nu är renligheten mycket lägre för mig eftersom allting översvämmades häromdagen. Det är inget sånt som hänt dig?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag spelar svenska versionen, heter tigerlilja. Har inte hållit på jättelänge men har till sist nått BLUP 100 med min första häst. Så nu ska jag avla på henne, ska bara hitta lämplig hingst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp