Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Gör vad du vill med king! Jag köpte honom på auktion för att kunna få tillgång till privata försäljningen, nu har jag fått en avkomma så jag har två hästar ändå. :)

Angående priset på största boxarna och hagarna så tror jag de kommer stiga ett bra tag till. Mellanstorleken på engelska sidan kostar väl ungefär som på svenska sidan medan de stora ängarna går på över 240'000 där, 18kvm boxarna har legat uppe på 340´000 för inte så länge sen... :grin: De är ju eftertraktade och alla stall skulle ju kunna ha toppenbra prestige om allt var lättåtkomligt. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åhh, jag hade gärna gjort det, men fick en av mina som redan låg ute såld för pass. Nu har jag ingen som ska säljas :(
Jag säger till om jag får tag på någon :)
Eller kan man sälja tillbaka samma tror du? Isåfall kan du reservera en till mig så reserverar jag den tillbaka till dig sen :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vet vad dom menar med speciell häst?

Mål nr 65
"Äg en häst som är äldre än 30 (och som inte är en gudomlig eller speciell häst)"

Är mitt sto med filosofens sten speciell eller normal? :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

I samma mål på engelska sidan stod det att man skulle äga en dödlig häst (ej gudomlig eller speciell) men det kan ju vara möjligt att man kan ha en odödlig häst på svenska sidan eftersom få hästar hunnit bli så gamla än. :) Med speciella menas väl specialhästar som är gåvohästar, som Harleqiun på engelska sidan (en häst med en egen päls och som har 200 i skills på alla färdigheter, tror den är odödlig). Tror dock inte att det finns speciellt hästar på svenska spelet än?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

En äng kan aldrig få mer bördighet än vad du köpte den som.
Så köpte du en som var 50% bördig eller 100% bördig? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du måste döda den först, dvs se till att den har så lite hälsa och energi så att den dör under natten. Då får du sedan valet att skicka hästen till himlen eller återuppliva den igen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Knapplån

Jag kan ha fått en av de (för tillfället) mest onödiga prylarna från min HOP:
såg att jag fått en såndär bonusgrej till Grand prixen och blev jätteglad, min första och mycket efterlängtad :bump:, tills jag såg vad det var...

Bonus Monsoon, A bonus for the Grand Prix:
Doubles the bonuses of the Storm and the Hurricane


Wtf, jag HAR ju inte Storm eller Hurricane! Så Monsoonen gör ju ingen som helst nytta. :mad::p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Iii iii iii

Adventskalendern är här, i min första lucka låg det ett fruktbarhetsspö :D Vilket är precis vad jag behöver för att klara ett uppdrag :D
(Ska man ge stoet ett sådant före eller under dräktigheten)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

fasen. Jag har en häst ute på auktion (skrutthäst) ingen har budat på henne, så om hon inte blir såld, så byter jag gärna häst med dig sen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp