Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*


HUUUUMLAN!!! :bump:

Jag har inte kommit in på howrse på två dagar och så glömde jag totalt av att vi skulle byta pass!! :o:crazy:

När passar det dig att köpa pass? Och så får du skicka ett PM med ditt kontonummer, clear och bank! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Snart är min welsh hingst färdig blupad på svenska sidan (GP:351.40)
Sitter och väntar på hösten som kommer om drygt 7 minuter :D (det kan man inte tro när man tittar ut genom fönstret :angel: )
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hah err ... är viss en dag i förväg xD Eller två dagar kanske det är? x)
Tog just min frizon oskuld, de fick min fula connemara :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du inte hittat nån som kan hjälpa dig så behöver jag samma hjälp så då kunde vi ju slå två flugor i en smäll :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jamen då kööör vi! :D

Jag vill köpa en häst för 4550:-. Jag lägger upp hästen till dig när du vet vad du ska köpa häst för. :) Du vet att du ska sälja en häst du inte vill ha va?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som kan tänka sig att byta en orkidé mot tex pandoras box, molntapp eller sjöhäst? (jag vill alltså ha orkidén)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån som har lust att köpa en av mina hästar på den privata försäljningen - dom ligger bägge ute för 500 e + 1 pass.
Ena är ett shettissto som jag fött upp själv och andra är ett Hannoveranaresto som jag köpte i ett mål.

Har som mål att jag måste sälja en häst och tjäna minst 1 pass.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sådär, då var mitt pass köpt, tack! Då reserverar jag en för 30k till dig. Jag spelade inget på svenska sidan rätt länge utan loggade bara in för att få inloggningsdagar så därför är jag bara på uppdrag 40-42 nu. :( Men MikaTela och du kan kanske hjälpa varandra med det uppdraget? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

nu var mitt pass-köp också färdigt! tack! :) har reserverat en ny häst till dig så jag kan få tillbaka mina pengar :)

Mikatela: jag kan byta pass med dig :)


Ingen som har en orkidé? Jag är desperat! behöver verkligen den innan natten annars dör min passhäst som är 28 år och 10 månader :cry: vill man inte byta den mot något annat kan jag lämna tillbaka en orkidé om ca 10 dagar..
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Hm, om jag köper din häst för 30000 får jag endast 80:- kvarm tyvärr har jag ingen mer häst så jag kan få tillbaka mina pengar... :crazy: Är det ok om du ändrar priset till 25450 (30k-4550) så får vi göra upp senare om den där extra hästen som du får sälja?

Gah, vad krångligt det blev!


(jag lyckades f.ö. klara ett uppdrag med att ha en viss reserv nu när jag har dina pengar :D)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ingen som har en orkidé? Jag är desperat! behöver verkligen den innan natten annars dör min passhäst som är 28 år och 10 månader :cry: vill man inte byta den mot något annat kan jag lämna tillbaka en orkidé om ca 10 dagar..

beror på vilken server du spelar på - har 2st på svenska sidan, men ingen på engelska.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har skickat en orkide till dig på svenska sidan, letade upp att du hade en äldre häst där så antar att det var där du ville ha den :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl*

Nu har jag fått ännu en medusas blod - någon som vill byta? Jag vill ha Afrodites tårar eller fruktbarhetstrollspö! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Varning för gnällinlägg!

Nu har jag varit duktig och kommit ihåg den där jäkla tiden för enhörningsbetäckningar fyra dagar i rad. Och jag har fått fyra usla vanliga föl. :mad: Jag hinner betäcka två gånger till innan stoet blir för gammalt och eftersom chansen att få enhörning är 1/6 så blir jag banne mig sur om det inte blir en enhörning på de chanserna. Jag hade hoppats på att kunna sälja hästen dyrt när jag fått ett enhörningsföl eftersom stoet är fullt bluppad men nu blir hon ju för gammal. :(:mad::cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Usch vad surt!!

Själv har man spenderat en förmögenhet (:o) på ymnighetshorn sista tiden, och bara fått skit... Är inte heller så nöjd för stunden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp