Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

någon som vet vad som händer om man säljer en häst som är anmäld till Grand prix? Får den nya ägaren vinstsumman då? Eller jag? Eller får jag en öppen plats för en av mina andra hästar?
Har fått ett kanonbud som jag är mycket frestad att ta :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hovslagare finns det några få av så där kan du hitta.
Sadelmakare kommer det inte finnas några av förrän i februari ungefär.
Man måste nämligen varit medlem i 100 dagar för att bli det och spelet har bara pågått i 52.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha, på så vis, då är det bara att vänta ut tiden då!
Jag har så bråttom, vill att mitt ridcenter ska vara så bra som det bara går:D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bläää! Avlade på mitt enhörningssto och fick en hingst. Som inte är enhörning. :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon på svenska sidan som kan hjälpa mig genom att reservera en häst till mig så jag kan köpa ett pass för 20% av mina reserver? Och sedan köpa tillbaka en häst... Fast först måste jag skaffa mig en till häst men om ingen kan är det ju onödigt att köpa en skrutthäst. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon här som kan skicka mig ett äpple på svenska sidan?
Har fått som mål att få ett äpple skickat till mig, skickar gärna tillbaka om nån behöver!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hej är också fast i det här spelet ^^ Nu undrar jag lite snällt om ngn har en kronostimer de vill byta bort, jag är fattig men har 1 pandoras ask, 2 sjöhästar och ett par guldsporrar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag lyckades köpa åldranfdepoäng i butiken för första gången idag. Vad förvånad jag blev när jag såg att det fanns i lager! Tre stycken knep jag dessutom, jackpot! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha! Så sjukt! Bara för att jag läste ditt inlägg var ju JAG tvungen att kolla också! Ett fanns i butiken! FLYT! :D

Sjukt, jag har ALDRIG kunnat köpa ÅP innan!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Long shot och OT men... Nån som spelar ponybox på paint servern?
Har en massa hästar av ovanliga raser där som skulle behöva en ägare som loggar in oftare än en gång varannan månad :angel:


För övrigt har jag snart BLUP:at klar min welsh hingst på svenska sidan
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Bara så ni vet så uppdateras Howrse kl 4 på morgonen - och det vet jag bara för jag är nattuggla i natt och nu fick varningsruta om det! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vet, det är det jag sitter och väntar på nu :D
Blev skitglad nyss när jag kollade RC butiken - 800+ i gödsel, mindre glad blev jag när jag såg att det var en halvtimma kvar :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl.

Jisses, hur lång tid tar det att träna färdigt lektionerna?
Tog inte med dom när jag tränade allt annat innan, så försöker köra klart
dom nu på min hingst , han är uppe i 1241 skills nu iaf :banana:

Ska försöka komma ihåg att betäcka min enhörning idag också, missade det igår :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Visste inte vart jag skulle skriva någonstans om inte här. Hoppas helt enkelt på att någon som är sugen på att börja spela Howrse går in här! Haha.

På engelska sidan har jag fått som mål att bjuda in en vän, men jag kommer verkligen inte på någon som skulle kunna tänkas börja spela. Så ja, om någon anger mig som sponsor (NominaF) eller registrerar sig genom min länk (http://www.howrse.com/?parrain=NominaF) så skulle jag bli jätteglad :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp