Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

De har sabbat för medlemmarna :p För de gjorde ju reklam på verkligen ALLA sidor där ALLA svenska djurmänniskor finns; Bukefalos, Stallet.se, Djur.nu, Facebook osv. Om alla blev medlemmar där finns ju inga att bjuda in (förutom tyskar ....)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Behöver ju inte vara nån som forsätter att spela, är bara till att se till att nån regga sig med er som sponsor - fick en klasskompis till att göra det. Jag försökte få honom att fortsätta spela vidare, men han ville inte :P

för 17, nu har mitt shettissto fått sitt 5:e hingstföl.. och bara ett stoföl sen tidigare ... :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fast spelar den vidare får man ju karma (om man sponsrar fem st som spelar vidare)

Min connemara jag vasinnessköpte har växt upp... Den är obehagligt ful i jämförelse med mina andra ponnyer. Nästan i stil med howrses gamla hästbilder :crazy:

Btw... Om man korsar tex arab x shettis och fölet blir shettis, kan den fortfarande räknas som stor häst eller blir den bara ponny?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja fy, det är så trist att en del raser är så fula i spelet, typ connermara (den bilden finns väl på många ponnyraser?) och paint t.ex.

Och trist att de använder samma till så många raser. :grin:


Nu blir det enhörningsavel igen! Håll tummarna!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl.
Är det ngn på svenska sidan som behöver anställning som stalldräng eller ridinstruktör.?
Mina nuvarande anställda går ut om någon dag.
Hör av er så reserverar jag en plats till er i så fall. //Bure :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kL'


Har ett sto som ska föla, problemet är att hon inte har tillräckligt med energi för att föla
hur ska jag göra?
kan jag vänta en dag o sen skicka henne till veterinären imorn, eller dör fölet då?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Menar du att den måste föla idag och du har gjort aktiviter så att den inte har tillräckligt med energi nu? För om du har gjort aktiviteter med stoet samma dag som den ska föla, och inte hämtar veterinär förlorar du fölet och en karma.

Om det finns tid kvar av stoets dag, försök ge den rovor, morötter, energi sörp, mata den osv för att få upp tillräckligt med energi så att den kan föla.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

eemm..

När räknas en häst som gudomlig?!
Jag fick målet "äg en gudomlig häst" Men jag har ingen som är det.. ingen snow eller så...
Men det var bara att trycka på valideraknappen..

Kan någon förresten skicka ett äpple till mig? Dowella på svenska spelet..
Skickar gärna tillbaka :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Var får man passfrön ifrån? Vet inte om det är okej att fråga i Howrses forum, så jag frågar här istället. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

"Jag kan inte odla mina passgrödor. Varför?

Om du inte kan odla denna mycket speciella planta har du negligerat ett av de nödvändiga villkoren för att odla den.
Du behöver en bördig äng på 5 tunnland. Glöm inte att denna planta endast sätts under hösten eftersom den späda plantan inte trivs i värme.
"
 
Sv: Vi spelar Howrse!

"Jag kan inte odla mina passgrödor. Varför?

Om du inte kan odla denna mycket speciella planta har du negligerat ett av de nödvändiga villkoren för att odla den.
Du behöver en bördig äng på 5 tunnland. Glöm inte att denna planta endast sätts under hösten eftersom den späda plantan inte trivs i värme.
"

Var det svar till mig? Var får jag själva fröna ifrån?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Passfrön är tydligen något som bara finns vid få tillfällen och då går de åt fort! Howrse informerar om att det finns passfrön till salu, förmodligen på startsidan.

Själv vill jag också ha passfrön men har inte stött på några sedan jag började spela i slutet av juli. :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon på svenska sidan som kan hjälpa mig genom att reservera en häst till mig så jag kan köpa ett pass för 20% av mina reserver? Och sedan köpa tillbaka en häst... Fast först måste jag skaffa mig en till häst men om ingen kan är det ju onödigt att köpa en skrutthäst. ;)

Ingen? :(

tiiiiiiio
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL*

Är det någon här som spelar med Paint på Svenska versionen? Vill gärna köpa ett sto!
Minst ett Gp på 351,5! (Och naturligtvis inte släkt med mina egna hästar)

Någon?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp