Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack, köpte honom nyss :)
Reserverar en åt dig tills imorrn, förmodligen ganska tidigt på morgonen/fm.

Vill du ha tillbaka din kille sen?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du kanske har haft anställning som ridinstruktör hela tiden? Så var det för mig, så jag är inte hovslagare än :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jaha, nej, så långt har jag ju inte tänkt :p Då ska jag bli hovslagare den 9:e. När blir man sadelmakare då?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fattar inte vart jag fick för mig att det var 80 dagar till hovslagare och 120 till sadelmakare :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack för hjälpen!

KL
Såg att det var nån ev. bugg på byteshandeln så jag har shoppat loss som fasen :o Har bränt 80 000e och fått Filosofens sten, Hera-paketet, Medusas blod och ett Guldäpple. Rätt nöjd :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är ingen bugg, de har ändrat reglerna för en vecka framåt :D 10 byten istället för 3!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

I en av dom andra gamla Howrse-trådarna hittade jag en lista på alla uppdrag, men jag verkar inte hitta den nu när jag vill ta en närmare titt på den :(
Någon som kan länka?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vet tyvärr inte vart den listan finns..

Fick ett roligt mail nyss:

"heej!! vilka fina enhörningar du har!! jag satsar på connemaror du får gärna lägga ut en enhörning på annons som är odödlig !! snälla akutions försäljning i såfall! helst inte över 15 000 kr!! den skulle få det jätte bra lovar jag ! hoppas du har en sådan från en häst tokig tjej"

Vad svarar man? :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp