Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL.

När man ska göra en platsannons har vissa bilder på hästen de säljer, hur får man in en sådan? :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tror det kommer upp en bild på hästen som du vill sälja, genom att fylla i hästens namn i en ruta när du skapar annonsen :)


ingen enhörning idag :(
inte haft nån tur med sleipner heller via y-horn. (fick däremot 1 morfeus armar via y-horn) så nu har jag hela 3st på lager ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har också tre armar på lager, perfekt till de (förhoppningsvis) kommande enhörningarna :) och fyra Zeus blixt så nu kan jag byta kön hej vilt haha.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Näe, nu har jag testat att trycka på namnet så det kommer upp @@@namn@@@ (eller liknande) och det funkade inte, inte heller när jag testade att bara fylla i namnet och söka på hästen. Eller är jag helt ute och cyklar? (Eller jo det är jag efter som det inte funkar men hittar inget annat att fylla i :angel:)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har med en hel drös med armar och kronostimer på lager tack vare blixtauktoíonerna och byteshandeln, fick igenom två byten idag guldäpple mot armar och 2pandoras askar mot armar, känner mig nöjd :D

Nu ska jag bara få fram lite fina hästar med att använda dem på, jag brukar vara litre snål...

Jag har heller ingen tur med Y-hornen... vill ha en Sleipner och så vill jag få ett nytt Y-horn (är på det målet) :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag är också på det målet.. har öppnat typ 10 y-horn utan lycka! Det värsta är att jag lyckades få ett y-horn i ett y-horn för typ en vecka sen men såklart var jag inte på det målet då..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Näe, nu har jag testat att trycka på namnet så det kommer upp @@@namn@@@ (eller liknande) och det funkade inte, inte heller när jag testade att bara fylla i namnet och söka på hästen. Eller är jag helt ute och cyklar? (Eller jo det är jag efter som det inte funkar men hittar inget annat att fylla i :angel:)

Om man skapar annonsen från hästens sida, alltså på samma ställe när man väljer försäljning, så får man bild på annonsen. Skapar man däremot från annons-sidan så blir det ingen bild...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Hmm... Som några kanske minns så har jag kämpat i över en månad med saltstensmålet. Igår skrev jag faktiskt till "kundservice" och frågade om det var olycklig otur eller om det var något tekniskt fel. Idag fick jag saltstenen när jag ställde en häst i boxen. Vad tror ni...? :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Skönt med saltstenen!

Du kan reservera en häst till mig, sanwas, så köper jag den för 2000e :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har massa connemaror ute på privata för 600e styck, köp en av dem och behåll resten så blir det bra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp