Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

någon som kan hjälpa mig att höja min uppfödarreserv? Köpa en häst av mig för 30 000?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nr. 43
Närvaro: Har loggat in på 15 olika dagar de senaste 20 dagarna
Belöning: 1 Dafnes lagerkrans

Lite drygt att man inte klarar den samma dag, utan måste vänta tills imorgon :p

Nr. 40

Tjänstgöringstid: Nå 67 dagars tjänstgöringstid
Belöning: 1 Måttbeställt träns

Fyra dagar kvar...

Nr. 46

Tävling: Kom sist i fem tävlingar med dina hästar
Belöning: Ingenting alls

Sämsta målet xD Men inte så svårt när man har ett par skräphästar i lager, ska påbörja och avsluta det imorgon tänkte jag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick en enhörning idag igen :banana:

Någon som är intresserad av en enhörningshingst förresten? Han gör ingen nytta hos mig längre :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tack såg det så nu har du fått tillbaka pengarna oxå :D Nä du kan behålla den, vill du ha tillbaka din?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

lol, jag ser inte fram emot när jag har enhörningsuppdraget. Först att få tag i en enhöning, sedan att lyckas avla en :crazy:

Någon online på svenska som kan ge mig ett äpple? Heter Nostie där, skickar såklart tillbaka ett :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Om jag fortfarande håller på med mina enhörningar då kan du säkert få köpa av mig :D

Skickar äpple, behöver inte ha tillbaka det :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Någon som har ledig stallplats? Vill gärna ha morötter och husdjur, dvs 2 morötter per dag :)

Och hur gör man för att få karmapoäng?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tack så jättemycket! Uppdragen går i en rasade fart nu ^^ så få se när det uppdraget kommer haha. Just nu är jag på sälj en häst för minst ett pass, nå 164 dagars registrering och sponsra en ny spelare. har haft sponsra en ny spelare hur längre som helst :p



Wysiwyg, hur man får mer karma står på profil, mitt konto, min karma
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Wysiwyg ;)

Fast jag hittade en stallplats redan så jag vet inte om man kan byta?

halvt kl

Är det bra med föl med GPn (antar att det är genetiken?) på typ 640 på internationella sidan?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Nån som vill hjälpa mig med ett billigt passköp? Jag vill köpa en häst för 100 000e. Säljer tillbaka en annan sen för 98000e (=2000e förtjänst).

Kan köpa passet imorrn, så lånet gäller över natten :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nä, man kan inte byta förrän tiden gått ut. Men du får återkomma om det behövs sen :D

Snyggve: du kan reservera en häst åt mig :)

Edit: oj, tänkte fel! Jag reserverar åt dig istället!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Woaah vilken tur jag har, enhörning idag igen :banana:

Ska aldrig mer gnälla över att jag har dåliga enhörningsston :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp