Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Samma är med födelsedagar

5/1 Min bror och älsklingen
13/2 Min syster
1/3 Kusin
13/3 Bäbis planerad
14/3 Kusin (syster till ovan kusin)
21/3 Jag
22/3 Pappa

Några i slutet på april och början av maj, sen mamma i juni och sen är det lugnt.

Luna10; min väninna har fått båda sina barn natten efter hon har käkat kebab, OCH hennes arbetskamrat har även hon fått sina båda efter kebabätande...

Jag har ätit kebab idag :D

Jag började renovera/måla ett rum :idea: Sådär som måste vara klart innan bebis kommer :) Började när jag var i v 37 tror jag, Elina föddes 38+0 och jag hann näääääääääääästan klart :D

*kl*

När jag tänker efter så har vi några täta födelsedagar oxå.

*sambons bror 17/8
*min ena farbror 24/8
*sambon 26/8
*min pappa 1/9
*min farfar 9/9
*min faster 11/9
*en till mig kusin 19/9 (tror jag)
*min ena farbrors fru 23/9 (om jag inte minns helt fel)
*tror minsann min andra farbrors fru oxå fyller i september, datum ?
*Jonas 9/10

Som tur är firar vi inte alla.

Kl

Bf imorrn, så nu kan d väl ändå få va min tur... Har småvärkar med 5-7 min mellanrum, har haft i ca 2 timmar nu. Vågar inte hoppas på att det är på riktigt bara.. Fast egentligen har jag inte tid, imorrn ska jag, mamma å svärmor börja ställa in grejer i köksskåpen i nya huset..

Ska mata djuren å städa kattlådorna nu så d är gjort, sen duscha å krypa ner i sängen vänta!

Spännande!! Håller tummarna för att du har annat för dig imorgon än att ställa in grejer i köksskåp. ;)

Ja fy, men va skönt att det inte han blir så många dagar för dig iaf =)

Ja och jag som tycker jag sitter still mkt ändå o nu ska jag vara än mer still ( helt galet), det kryper i hela kroppen och jag har redan döont i ryggen av att vara stilla :cool:

Men det blir så jättebra snart när han kikar ut :D Det kan iaf inte vara jätte-jätte länge kvar!

Knappt sovit inatt, tidigt imorse var det nere på 3 min mellan. Sen lugnade det ner sig, nu molvärker det typ hela tiden.. Hoppas att det är på gång nu iaf.

Nä, är man normalt aktiv så är det skitjobbigt att bara sitta & ta det lugnt. :crazy: Men som sagt, du får tänka så att det inte är alltför länge kvar... :)

Jag började renovera/måla ett rum Sådär som måste vara klart innan bebis kommer Började när jag var i v 37 tror jag, Elina föddes 38+0 och jag hann näääääääääääästan klart

Jag har ALLT klart....

*Sambons gamla spjälsäng är slipad, målad och bäddad.
*Alla bebiskläder och tygblöjor tvättade en gång.
*All annan tvätt också tvättad, BB-väskan packad.

Men nu verkar det som det kunde vara på G på riktigt,:) vaknade imorse av en värk som kändes helt annorlunda mot de jag haft tidigare. Medan jag åt frukost kom några till, med ca 10 minuter emellan, och så har det fortsatt. Inte riktigt lika smärtsamma som den första, men det är kanske för att jag har varit mera aktiv? Mår lite småilla och känner mig lite yr också.

Bad i alla fall sambon att stanna hemma från jobbet idag, så nu på fm har vi storstädat (eller ja, sambon har städat, jag har plockat lite:D). Så nu är det gjort.

Sen har jag fryst in trattisarna jag plockade igår.

Så nu håller jag tummarna att det inte bara är falsklarm igen.
:bump::bump:

Åh vad jag hoppas att det är på G för din del nu. :bump::bump: Det är lika spännande att titta i den här tråden varje gång, gör det typ 40 ggr om dagen. :D

Jag måste skryta lite om min snälla bebis. :love: Inatt sov han 6 timmar nonstop och hade säkert sovit ännu längre om inte jag hade fått panik då jag vaknade och petade på honom..då vaknade han osså såklart. ;) Han bara sover & äter. :D

Var på BVC igår och vägde honom & han hade gått upp till 3400 gr nu (födelsevikt 3560 och 3315 då vi åkte hem), så det kändes skönt & veta att det vänt. :) Växt 1 cm hade han gjort osså. :D

Håller tummarna för att det snart blir bebis, både för Luna10 och jemaha!

Hehe jag är också här var gång någon skriver nåt nytt! Det är så spännande! Luna hoppas det är dags för dej idag! Jemaha såklart för dej också! :bump:

Kom precis hem från matbutiken.
Medan jag stod i kassan och skulle betala fick jag en värk som gjorde såpass ont så benen började darra lite...:crazy: Min namnteckning på kvittot såg nog inte riktigt ut som den skulle.
Min sambo var med och körde bilen och bar kassarna om nån undrar.:D

Sammandragningarna kommer med 7-8 minuter emellan, men långt ifrån alla gör ont, har väl haft 2-3 stycken idag som gjort riktigt ont:confused:.

Nu tycker jag att det kunde sätta igång på riktigt nån gång, det här väntandet börjar bli tröttsamt:mad:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar