Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Grattis grattis till lilla Jesper!

Längtar till att få se bilderna!

*vadå, nä ja vill inte ha en bebis till:p*

Värkarna kom igång igen vid 16-tiden, nu för en stund sen låg de på 7 minuter ungefär, men betydligt mer smärtsamma än de förra natten.
Ringde BB men de tyckte jag kunde vänta med att komma in tills det var 5 minuter mellan ELLER om det börjar göra FÖR ont eller att jag vill ha en sovdos. Avvaktar lite ännu, ska se på Idol:D.

Nej, jag har ingen Bukereporter tyvärr.:(

Åh vad spännande. :bump:

Jag kan gärna bli din Bukereporter om du vill, bara pm:a ditt mobilnummer isf. :)

KL

Magini då, är hon o pluppar bäbis nu tro??

Här äre lugnt fortfarande iaf, går med smärtlösa sd's var 7 min ca nu såhär till kvällen. Men det är detsamma som jag haft den senaste veckan ungefär.

Så mina på skoj-satsningar på att det skulle bli igår natt el inatt lär inte slå in :angel:

Nej nej! Här ploppas inga barn! Sitter o slappar i soffan! haha.. Kom igen nästa vecka o fråga då kasnke jag kan ge ett roligare svar.

Har bara lite svag mensvärk som kommer o går men så har det varit i några dagar nu!

Men vem är närmast att pluppa barn just nu? Luna10? :bump:

Åå, som här då ;) Soffmys o snart dags för sista nattkissen med vovven!

Ska till BM imorn o se vad hon har att säga :)

*kl*

ingen bebis på G här än, tror jag.

har haft sammandragningar hela dagen men inga onda. å nu ikväll så lossnade en stor bit av slemmisen. får se om det händer något mer :)

Slemproppen började att lossna 3 dgr innan vid båda mina förlossningar. :D Hoppas att det är nått liknande för dig, eller tom ännu snabbare.

Vi vill ha fler bukebebbar. :banana::banana:

ja, hoppas det :)

men slemmisen lossnade lite redan i augusti, å en gång tidigare i månaden men nu var det mycket mer å närmare bf. så kanske att det betyder något denna gång. hoppas kan man alltid göra :D

men helst inte på fredag-då kommer mamma säga; vad var det jag sa!
Hon fyller nämligen år då och vill ha en bebis i present, å sen så blev jag spådd för ett tag sen å hon sa att bebisen skulle komma den 26:e :eek:
så nu måste bebisen komma antingen innan eller efter fredag, kan inte låta dom andra ha rätt :D

Haha...du ska se att den kommer på fredag. :D

Vi sa flera ggr "tänk om denna osså skulle komma 14 dgr före BF som Emil" och det var ju precis vad han gjorde. :D Vilket jag är GLAD över, beställde ju en spetemberbebis och nu har vi iaf våra födelsedagar "lite" utspridda under 1 månads tid.

10 sep - jag
19 sep - Jesper
8 okt - Emil
12 okt - sambon

Hade Jesper kommit vid BF 3 okt så hade det blivit vädligt mkt födelsedagar där. ;)

ja, då hade ni kunnat fira stort en dag istället för allihopa :D

men det är lite samma här...

jag fyller 12 sep
min mamma 26 sep
min bror 5 okt
min man 24 okt

så frågan är vems födelsedag hon tänker dimpa ner på. min mans lär det ju inte bli men både mamma och min bror ligger i riskzonen :D

jag har drömt om olika datum som hon kommer på; den 18:e sep, 28:e sep och 9 okt. ska bli spännande att se om man har rätt eller fel :) (18:e sep var ju fel i alla fall).

Haha som oss. Fast de är lite mer utspritt.

22 okt - Rasmus
3 nov - mormor
7 nov - pappa
11 nov - farmor
19 nov - "plast farbror"
6 dec - mamma OCH farfar
12 dec - "plast farfar"

Sen julafton på det *phu*

Inte nog med det fyller min bästa kompis och Rasmus "gudmors" dotter den 7 nov och Rasmus lekkompis 9 nov.

När det är dags för fler barn så vägrar jag få en unge född mellan september-januari (september för då ska väl ungen stanna in i oktober och januari ska den väl komma ut i december!)

Haha...ja vi har ännu fler i släkten som fyller i sep/okt osså...

14 sep - sambons syster
18 sep - mammas sambo
13 okt - sambons mamma

Så det är 7 födelsedagar att fira inom 1 månad. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar