Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Gud va söt han är!!

*kl*

Ingen annan som är påväg att pluppa ut sin lilla? Luna10? Cassic_bambi??
Här är det hellugnt på BF+2.. :mad:

GRATTIS COSMICQUEEN TILL LILLA JESPER!
Han är urgullig. Och så har han en likadan uggle.body som Nikki hade på sig på BB :D

Kom igen nu resten av alla små bukebäbisar!

Åååh så fin han är!!! :love: Tänk så fantastiskt att han låg där inne hela tiden! *fäller en liten tår*

GRATTIS COSMICQUEEN TILL LILLA JESPER!
Han är urgullig. Och så har han en likadan uggle.body som Nikki hade på sig på BB :D

Kom igen nu resten av alla små bukebäbisar!

Visst är dom söta dom där ugglekläderna. :love: Han har ärvt den av Emil, i strl 44. :D

Tack allihopa. Jag tycker ju såklart att han är världens sötaste tillsammans med Emil, men lite partisk är man ju. :D

Gud va söt han är!!

*kl*

Här är det hellugnt på BF+2.. :mad:

Nu vill vi ha fler Bukebebisar...kom igen nu.... :bump::bump:

Och kom ihåg, även om det är hellugnt nu så k an det sätta igång på allvar om 1 timme... Det är ju det som är så spännande tycker jag. man vet aldrig när det drar igång. :D

*kl*

här är det lugnt i magen.
har bara lite träningsvärk typ, å som håll på vänster sida av magen, värker till om jag trycker där.

provade en färdknäpp innan idag :angel: så får se om det hjälper något :D

10 dagar till BF :banana:

Kl

GRATTIS CosmicQueen, vilken liten godbit:love:

Och HEJJA till er andra:banana:

Här är det hellugnt på BF+2..

Rätt så lugnt här också.:crazy:

Vaknade iofs flera gånger inatt av att magen var stenhård, men det gjorde inte speciellt ont:confused:.

Nu idag har jag haft rätt mycket SD, någon som har gjort lite ont och så, men mest smärtfria:devil:.

Var till MVC idag, alla värden var jättebra, lågt blodtryck (110/70), bebisens hjärtljud låg på 134 precis som för en vecka sen, den har sjunkit ner ännu mer.
GAAAH:eek:, det känns som den inte kan sjunka ner mer utan att trilla ut! När den hickar dunkar det ju till i hela bäckenbotten, lagom skönt....

Fick en tid för överburenhetskontroll 2.10, är ju jättelångt dit. Men bebisen SKA ut före det:devil:.

BM undrade om jag har provat bada bastu, det ska tydligen sätta fart?
Jo, typ 2-3 ggr/v under hela graviditeten.....:angel:
Men ikväll ska jag försöka sitta där lite längre och gå ut i kvällskylan några gånger. Chocka kroppen lite liksom.

Jo, och så gick jag en runda på ca 1 timme i skogen och plockade lite trattisar. Det gillade mina fogar INTE, så vi får hoppas att det har nån effekt.

Heja alla andra bukebebisar också!:bump::bump:

Neej, inte just mkt, det är nog på g, men hur länge kan det inte vara det lixom haha ;)

Vaknade 2 ggr inatt av att jag hade ganksa ont, som rejäl magknip tror jag ungefär fast inte riktigt, men somnade om omedelbums o kan knappt minnas hur det kändes nu efteråt, sen har det varit helt lugnt tills runt 14.30 idag o efter det har jag fått som lite kraftigare mensvärk o något annat oidentifierbar kännsla + att jag mår inte så piggt, känner mig helskum. Så kanske, el så håller det på ett tag :laugh:

Har iaf sovit o vilat mig några timmar nu, så jag laddar o går runt o myser här hemma i alla väntan o går fortfarande några timmars promenader med sista hunden som fortfarande e hemma, imorn tänker jag ut o shoppa iaf ;)

Senast ändrad:

Grattis grattis!

Jag har nu 9 dar kvar and still counting..:/
Aliide får uppdatera OM det skulle hända nåt:)

*kl*

Här händer det grejjer minsann när man inte har varit inne på ett tag!

Grattis Cosmic Queen!!! Vilken liten goding:love:

Själva har vi varit inne på det obligatoriska ul i v. 37. Bebis har vänt sig rätt (har ju kännt det eftersom bebbe hickar "nerifrån"), och sjunkit litegranna ner i bäckenet. Inte helt fixerad ännu men huvudet är inte lika rörligt som för två veckor sedan.

Fick med oss en bild hem av ansiktet i profil.

Nu känns det rätt så tungt med magen och det ska bli skönt när det är klart, även om jag inte kan förstå hur nära det faktiskt är nu!!

Stort grattis!! :bump:
Sicken liten sötnos.

Hur lång tid är det mellan Emil och Jesper nu då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare