Sv: Vi som ska ha snart...
Testade du tvättmaskinen?
Har jag berättat om min nutellahemlighet?
Testade du tvättmaskinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gjorde jag, dock bara på 800 varv/minut, kanske borde ha vridit upp till 1100?Testade du tvättmaskinen?
Nej, tror inte det? Men jag är extremt allergisk mot nötter, speciellt jordnötter, så jag tror inte jag ska testa det. Iofs kanske en anafylaktisk chock kan sätta igång saker och ting, men det är väl inte bästa utgångsläget för en förlossning direkt....Har jag berättat om min nutellahemlighet?
hehe nä det lät inte som nån bra idé då.... Testa hellre 1100 varv då
Haha. Det funkade för mig i alla fall! (att äta mängder alltså, då kom Sam!)
Men man ska inte ta det allt för seriöst, för jag hade en hälsosam vana att äta Nutella med sked ur burken under ungefär hela graviditeten!
Alltså hjälper det ungefär lika mycket som alla andra kurer med ananas, sex, trapphoppande, svampplockande.... u name it. Den kommer när den kommer.
Annars kör jag visst "sockerchocksmetoden" ikväll.. Har bakat dumlekakor som jag glufsar i mig med gott samvete.. hihi..
Heja alla ja det blev nog jag som stod på tur. Hade BF på torsdag egentligen men lilla Ebba ville ut redan i måndags. Den 22/9.
Allt gick jättebra men fan vad ont det gjorde.
Men när vår lilla Ebba väl kom efter 16tim så var all smärta borta.
Ska fixa en bild bild på underverket. Vägde 3470kg 0ch var 48cm lång....haha eller rättare sagt liten