Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Här händer heller ingenting, mer än att jag har spännigsvärken från helvetet i min stackars nacke, vilket ger mig både huvudvärk o illamående :devil: Mindre roande.

Var på sjukan igår o kollade alla möjliga prover, ingen havandeskapsförgiftning iaf, skönt, tycker jag, så jag började morgonen med att gå 1 timme med hunden :D *glad*

Allt var bra o bebis är inte i närheten av o vara på väg ut än heller...Han mår prima vara, och är så nöjd här inne i magen så.

Lite av slemproppen gick nu iaf:D Hjälpte tydligen att gå ut o fika med svåger + familj

KL: Var är Magini förresten? Har hon åkt in?:bump:

Nej nej nej!!! Har haft besök i helgen och idag har vi varit på Kopparbergsmarken o gått några timmar.. Men jag fick bara känna av min foglossning i blygdbenet ännu mer än vanligt.. Annars mår min lille bara bra inne i magen oxå! Han vill INTE ut han inte! Så nu är nästa mål överburenhetskontrollen på fredag.. Det är den jag siktar in mig på!

BF+8 idag! :grin:

kl

Min bebis vill stanna i magen iaf. Har haft regelbundna onda värkar sen i fredags, var in till förlossningen i lördags på em. Öppen 1 cm, fick gå ut å gå en sväng å se vad som hände. Öppnade mig inget mer på 2 timmar så vi fick åka hem. Tillbaks på kvällen, värkarna gjorde mkt ondare å kom men 2-3 min mellan. Var öppen 3 cm nu. Vi blev inskrivna å fick ett rum, jag lyckades somna vid halv 4 söndagmorron, vaknade vid 9 å värkarna var nästan borta.. Inatt har jag vaknat flera ggr av värkar, nu har jag 6 min mellan och alvedonen jag tog för en stund sen verkar inte hjälpa direkt.
Hoppas att jag fortsätter att öppna mig nu så att ungen kommer ut nån gång...

Och jag ska dit idag. Fast är det överburenhetskontroll "redan" ? Är inte det när man passerat 14 dagar? Det trodde jag?! Isf kanske det är min överburnhetskoll idag då? Spännande :laugh:

Hejja, hejja din bebis, du är ju på G iaf ;) Det är inte jag ens i närheten av ännu :p

Hoppas du inte har för mkt "ont i onödan" om du förstår hur jag menar :)! Hoppas på att du snosar bebbe straxt :D !

Guud, vad sega vi 3 är, du jag o Luna10 ;) Vi måste då ha gosiga magar o vistas i, alla 3 är helt säkert pojkar ;) Du o jag vet ju iaf att det är pojkar:laugh: Luna10, vet du vad som bor i din mage?

Får andas mig genom värkarna, så jag hoppas verkligen att jag öppnar mig å inte bara har förvärkar. De gör ont... :( Bm trodde att det var på g iaf iom att jag öppnade mig från 1 cm till 3 i lördags. Sista gången hon kände så kände hon även bebisens huvud, det gjorde hon inte innan så det händer ju nåt iaf. Hon föreslog att vi skulle hem å ha samlag, gärna flera gånger. :D Det brukar vara effektivt sa hon. Får väl se om det hjälper..:D Fast flera gånger vettefan om jag orkar, känner mig inte direkt sugen på sånt nu med tanke på värkarna..

Sitter hemma än så länge, vill inte åka in i onödan en gång till. Jobbigt att bli hemskickad hela tiden. Ska ringa å prata med de iaf å se vad de säger. Varken alvedon eller varm dusch hjälper nu, hoppas att det inte avtar nu utan att det är på riktigt.

Ja men på så vis :idea: Då låter det ju verkligen som att det är på g för dig :D Sitter här hemma o hejjar lite extra nu!

Hehe, neej, kanske inte prio 1 just nu precis, speciellt inte om du har onda värkar heller, här hemma kan vi inte ha för mkt juffs, juffs-mysans heller för min bebbe ligger så himla lågt så det blir inge trevligt för sambo, o bebbe får väl en skåra i panna haha, närå skämt o sido, men han ligger bara nån cm innanför el va man ska säga o inte känner jag ngt av det för det heller :crazy:

Så hoppas det är nära, nära för dig nu :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar