Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses! Vilket upplägg. Snacka om att plåga eleverna. Kommer det ta lång tid eller hur är det upplagt?Istället för att ge oss vårt resultat på tentan i ett svep när den är färdigrättad får jag konstanta notiser varje gång en kommentar har lagts in kul att sitta i realtid och se hur man failar… Not
Det är 6 professorer med ett par frågor vardera (med 2-4 delfrågor). Två av dem har börjat rätta. Det beror alltså helt på deras individuella scheman och när de har tid att gå igenom skiten…Men jösses! Vilket upplägg. Snacka om att plåga eleverna. Kommer det ta lång tid eller hur är det upplagt?
Åh nej. Då kan det ju ta ett par dagar.Det är 6 professorer med ett par frågor vardera (med 2-4 delfrågor). Två av dem har börjat rätta. Det beror alltså helt på deras individuella scheman och när de har tid att gå igenom skiten…
Ja har stängt av notiser, tänker inte kolla tills slutresultatet är inne. Stressar bara upp mig själv.Åh nej. Då kan det ju ta ett par dagar.
Maila den läraren, det går att ändra inställningarna så att det inte syns för hen har checkat av allt. Mycket bättre för den mentala hälsan för alla elever.Istället för att ge oss vårt resultat på tentan i ett svep när den är färdigrättad får jag konstanta notiser varje gång en kommentar har lagts in kul att sitta i realtid och se hur man failar… Not
Hade ingen aning att det var en inställning, ska maila!Maila den läraren, det går att ändra inställningarna så att det inte syns för hen har checkat av allt. Mycket bättre för den mentala hälsan för alla elever.
Ja nu har det gått tungt. Inne på sista kursen för utbildningen nu. Bra att du tackade nej där. Kolla med lärosätet om de har något stöd för eleverna när det går tungt kanske?Börjar få krupp på min utbildning, undrar lite om jag är på gränsen till att bli utbränd hjärnan vill liksom inte längre och jag är trött på allt som biologi heter. Aja. Idag tackade jag nej till ett projekt som antagligen hade blivit jättestressigt och hållt i sig hela sommaren, så jag kan andas ut i någon månad. Hade aldrig tackat nej ett år sen.
Saknar att ha ett husdjur att gosa med när plugget är skit, det var bra för att dämpa stressen. Men nu är det så skit att jag inte har tid att skaffa husdjur och stressen gör allt värre. Ond cirkel.
Vet att det finns, men har varit alldeles för envis för att prata med dem. ”Det är bara en master, det kan du klara av själv så sluta klaga”, typ. Ska nog kolla upp det igen, tack.Ja nu har det gått tungt. Inne på sista kursen för utbildningen nu. Bra att du tackade nej där. Kolla med lärosätet om de har något stöd för eleverna när det går tungt kanske?
Har du ätit ngt?FRUSTRATIONEN!!!
Min hjärna har gått på semester. Jag försöker avsluta ett projektarbete som ska in i morgon och det känns som att jag bara ordbajsar ihop det sista. Vet ungefär vad jag ska ha med, hur jag ska koppla ihop med frågeställning, bakgrund etc. Ändå blir det bara kaos och timmarna går. Vetesjutton hur jag ska få ihop det nu. Hade ju behövt smacka ihop det så det ser ok ut idag och kan finliras i morgon. Har mailat handledaren och bett om hjälp att titta igenom det innan inlämning, så man vet om det är några katastrofer jag behöver rädda innan slutinlämningen
Ja, ovanligt bra faktiskt. Jag brukar slarva och få ok texter på det så det kanske är där felet liggerHar du ätit ngt?
Kan låta banalt.
FRUSTRATIONEN!!!
Min hjärna har gått på semester. Jag försöker avsluta ett projektarbete som ska in i morgon och det känns som att jag bara ordbajsar ihop det sista. Vet ungefär vad jag ska ha med, hur jag ska koppla ihop med frågeställning, bakgrund etc. Ändå blir det bara kaos och timmarna går. Vetesjutton hur jag ska få ihop det nu. Hade ju behövt smacka ihop det så det ser ok ut idag och kan finliras i morgon. Har mailat handledaren och bett om hjälp att titta igenom det innan inlämning, så man vet om det är några katastrofer jag behöver rädda innan slutinlämningen
Provat det med. Och ta mikropauser medan man håller på.Andas och gå ut 10 minuter på promenad. tycker jag brukade hjälpa för att se saker klarare.