Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade en fråga till handledare för uppsatsen som jag har. Men fick bara svaret att de inte har någon handledning utanför de bokade tiderna. Ni som skriver eller skrivit uppsats i närtid är detta det normala? Att man inte kan få någon hjälp alls mellan gångerna?
Ja, det är normalt. Tror det var totalt 10 timmars handledning vi hade, vilket var inbokade träffar.
Okej vi har 3 grupphandledningar och 2 individuella. Sex uppsatser i grupphandledning, 5 timmar så ca 30 minuter per uppsats per gång grupphandledning har de sagt. Antar att det är någon inledning och paus för lunch när det är i grupp. Sen två gånger 30 minuter individuell. 10 timmar är ju lite mer vilken nivå var din på? Jag skriver kandidat.
Det låter normalt. Jag hade önskat mer, men det verkar inte vara upplagt så riktigt. 10 timmar är lite för kort om man behöver ställa kompletterande frågor. Resultatet blir att om man inte riktigt förstår varandra så står man där med tusen frågetecken. Inte mycket att göra åt tyvärr.Jag skickade en fråga till handledare för uppsatsen som jag har. Men fick bara svaret att de inte har någon handledning utanför de bokade tiderna. Ni som skriver eller skrivit uppsats i närtid är detta det normala? Att man inte kan få någon hjälp alls mellan gångerna?
Det låter normalt. Jag hade önskat mer, men det verkar inte vara upplagt så riktigt. 10 timmar är lite för kort om man behöver ställa kompletterande frågor. Resultatet blir att om man inte riktigt förstår varandra så står man där med tusen frågetecken. Inte mycket att göra åt tyvärr.
Ni som skriver eller skrivit uppsats i närtid är detta det normala?