Ja, det får du nog göra. Är du tjänstledig så får du ju ingen lön. Är du däremot permitterad så kan du fortfarande få lön. Vet inte hur det funkar i kombination med studier dock.
Nej, permitterad är jag inte. Får fråga henne imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det får du nog göra. Är du tjänstledig så får du ju ingen lön. Är du däremot permitterad så kan du fortfarande få lön. Vet inte hur det funkar i kombination med studier dock.
Mejla/prata om arbetet mellan 08 och 17 tycker jag är rimligt, om det inte är typ dagen innan inlämning. Pratar ni via messenger hade jag stängt av ljud/notiser för den chatten. Höll på att bli vansinnig på en grupp som alltid började härja vid 21 när jag började göra mig ordning för sängen...Måste fråga för de kan inte bara vara vi som arbetar i våra arbetslag.
Jag tänker, hur tillgängliga är ni egentligen? Alltså tider på dygnet osv. Innan de här hade vi ett bra klimat, hördes av någon/några gånger i veckan för planering beroende på vad som skulle göras. Numera är de mer eller mindre varje dag så jag känner mig skit stressad när de skriver fram och tillbaka i gruppchatt.Vi har en bestämd dag i veckan då vi ska ha planering vilket står i vårt arbetslagskontrakt. Och just nu känner jag bara att ska de vara så här hela tiden kommer min egna tid till studierna ta jätte mkt stryk då jag som sagt blir sjukt stressad av deras hit och dit. De hoppar fram och tillbaka när vi ska göra saker osv, jag kanske är för mycket inrutad och gillar planering Självklart kan saker ändras men när vi tex vet att vi har en hel vecka på oss att arbeta med grupparbete så känns de som att den här veckans grejer måste gå först.
Ja nu kör vi med messenger sedan vi slogs ihop till ett stort arbetslag. Innan hade vi en smstjänst och nu blir de ju att de kommer meddelande i båda oftast samtidigt.. Dels från mitt ordinarie arbetslag samtidigt som de härjar på messenger.. Satt och skulle dricka kaffe fick lägga ut telefonen på verandan höll på att bli galen trots avstängt ljud.Mejla/prata om arbetet mellan 08 och 17 tycker jag är rimligt, om det inte är typ dagen innan inlämning. Pratar ni via messenger hade jag stängt av ljud/notiser för den chatten. Höll på att bli vansinnig på en grupp som alltid började härja vid 21 när jag började göra mig ordning för sängen...
Måste fråga för de kan inte bara vara vi som arbetar i våra arbetslag.
Jag tänker, hur tillgängliga är ni egentligen? Alltså tider på dygnet osv. Innan de här hade vi ett bra klimat, hördes av någon/några gånger i veckan för planering beroende på vad som skulle göras. Numera är de mer eller mindre varje dag så jag känner mig skit stressad när de skriver fram och tillbaka i gruppchatt.Vi har en bestämd dag i veckan då vi ska ha planering vilket står i vårt arbetslagskontrakt. Och just nu känner jag bara att ska de vara så här hela tiden kommer min egna tid till studierna ta jätte mkt stryk då jag som sagt blir sjukt stressad av deras hit och dit. De hoppar fram och tillbaka när vi ska göra saker osv, jag kanske är för mycket inrutad och gillar planering Självklart kan saker ändras men när vi tex vet att vi har en hel vecka på oss att arbeta med grupparbete så känns de som att den här veckans grejer måste gå först.
Ja alltså vi hade de jätte bra förut inga problem, inget tjafs osv men redan nu första veckan driver mig till vansinne. De blir sura om man inte svarar direkt osv, förut så har man svarat när man kan och brukar börja med att skriva sorry sent svar bla bla men de har liksom aldrig varit ett problem Blir en låååång vårterminHar bara varit med vuxna människor Vi kan skriva meddelanden när som helst men svarar gör man när man vill och ska vi jobba tillsammans samtidigt så bestämmer vi en tid och håller oss till den. Sen är det okej att redigera gemensamma dokument när som helst osv.
Min uppsats totalsågades av examinatorn, typ "skriv om allt" känns extra pissigt när handledare bara har uttryckt sig om hur bra den är och enbart kommenterat små grejer. Det är verkligen på nivån "byt metod och teori och skriv om resultatet" men tack liksom.
Ja det känns riktigt surt, hade handledaren ens antytt att det kunde vara problematiskt det jag hade skrivit så hade det känts lite bättre, nu kändes det mest bara bra och det snarare handlade om G eller VG. Så får man ett U slängt på sig. Nåja bara bita ihop och göra om antar jag.Näe, fyfan så tråkigt! Otroligt trist när det skiljer sig så illa mellan handledare och examinator.
Min handledare och examinator hade också väldigt olika åsikter. Eller rättare sagt kändes handledaren för snäll när examinatorn ställde frågor osv. Tråkigt när det blir så! Lider verkligen med dig!Min uppsats totalsågades av examinatorn, typ "skriv om allt" känns extra pissigt när handledare bara har uttryckt sig om hur bra den är och enbart kommenterat små grejer. Det är verkligen på nivån "byt metod och teori och skriv om resultatet" men tack liksom.