Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag berättade tidigt för föräldrar o så eftersom alla undrade varför jag inte började min medicinering efteer en sjukdom i höstas... När jag sedan blev trött av graviditeten så trodde de ju att jag var sjuk igen så det var lika bra att berätta...
långt det blev
Kompisar fick reda på det lite olika, vissa ville man ju kunna psata med. Chefen var jätteorolig för mig pga sjukdomen så han fick veta v 9
Facebook har jag inte berättat ännu- inte heller för allt o alla. Bra med vinterjackor
Är i v 26
Här är väntar vi in första bim efter skrapningen i januari.. Har inget kommit till nästa helg så kanske jag testar, men det är lite svårt att veta exkat när mensen ska komma nu..
Yes, så kom mensen nu äntligen efter missfallet för 29 dagar sedan. Inte illa att det gick så fort för kroppen att återhämta sig. Så nu är det snart dax att försöka igen. Det var fritt fram så fort jag haft en mens, sa gynläkaren.
Jo, sambon hade ju bestämt att vi denna gången skulle satsa rejält och då räcker det inte med att sexa varannan dag inte.. Tur att äl var förra veckan då sambon är borta på kurs tis-tors denna veckan..
Jupp, men har man tur så finns det ju nåt i magen igen.. men jag tror inte det.. Har inga känningar nu en vecka efter äl.. Ev lite skumma stickningar i magen, men det är ju inte så konstigt med tanke på vad den varit med om..
Minns själv när jag planerade barn, eller aa, ville bli gravid. Ojojoj vad skengravid jag var många gånger bara för att längtan var så stark. Och när jag blev gravid, så började helvetet - bokstavligt talat - 9 månader med konstant illamående, trötthet och sura uppstötningar. Dessutom så hade jag inte lyckats tajma så bra så blev beräknad till 29/12, den ni, som vill ha vårbarn. Men Isaac stannade inne tills 1 januari 2010 iallafall, så han kommer ligga först i allt istället.
Graviditeten för mig var inget vidare roligt. Men det som blev resultatet av graviditeten är desto bättre. Har aldrig känt mig mera lycklig
Jag förstår inte varför just jag skulle få en jobbig graviditet när alla andra i min omgivning haft lätta graviditeter Lycka till alla ni som jobbar på bäbis.
Jag har ju varit gravid nu i höstas och hade en lätt graviditet i 18 veckor, tyärr fanns inget foster.. Men alla hormonerna fanns ju där och jag mådde bra. Det tydligaste tecknet på graviditet då var att jag fick ont i brösten, så jag tror inget innan det kommer..
Jag håller iaf tummarna. Men du får inte bli ledsen om det inte går nu direkt, inte tappa sugen. Har du kollat ÄL med stickor eller?
Du skulle få ett tidigt VUL denna gången isf va? När?
Jag har en sån hjärtljudslyssnare men den funkar ju inte så tidigt som VUL- men annars bor vi ju inte så långt ifrån varandra
Jag är inställd på att det atr lång tid även denna gång.. Tog ju ett år på sig förra gången.. Vi har ju försökt sedan okt/nov 08 så sugen tappar vi inte så lätt!
Jag hoppas på att få ett vul i v.8-10, det sa läkaren som jag träffat på kk att hon tyckte jag skulle få. Men den läkaren går ju på föräldraledigt snart.. Men jag planerar att ringa till kuratorn om jag tycker det känns jobbigt när jag blir gravid igen, så kanske man genom henne kan få till ett garanterat vul.
Vad roligt med hjärtlyssnare! Det hade vart roligt, men de funkar väl inte förrns efter v.12 eller så?
Man blir mera ödmjuk inför naturens gång när man hållit på så länge också.
Tog ut min ring i januari förra året och kört med säkra perioder, nåt som tydligen fungerat för nu snart 14 månader senare är jag fortfarande inte gravid. Har sedan två månader tillbaka verkligen tänkt tvärtom, när det är osäkra perioder så kör vi - men icke då. Idag en vecka över tiden men har testat negativt, så nu väntar jag bara på att mensfan kan sätta igång nån gång så att jag får börja om igen. Men mensen lyser med sin frånvaro. Det var över ett halvår sen min kropp fungerade normalt. Och det suger att inte få känna sig normal
Jag förstår vekligen att det är jobbigt när man känner sig "onormal".. Trots den extrema oturen vi hade när vi förlorade graviditen så har ju min kropp skött sig utmärkt både före och efter!
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.