A
Absolut Curant
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar
OJ stackare han var jätte fin. det var synd att ni ínte fick träffa honom.
OJ stackare han var jätte fin. det var synd att ni ínte fick träffa honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Som sagt så verkar jag inte vara så populär bland Ardennerföreningen.. Mina hästar är inte med i listan under dom som gjort körbarhetsintyget.
Men vi kommer till Grevagården iaf. Jag, Theo och en kompis och ev min sambo.
har precis kollat på listan ang hästar som har gjort KBI båda dina är med
vad kul att ni kommer till Greva. vi syns snart då med andra ord
Ja, det känns så overkligt att han är borta nu när man aldrig fick en chans att se honom en sista gång.
Han som var den gemensamma nämnaren för styrka och kraft.
Känns onekligen svårt att greppa att han bara kan dö så i hagen..
Usch det har varit en hemsk vecka för mig och min sambo.
Och allt praktiskt.... vi har bara hästredskap till jordbruket.... Men min sambo vill inte köra med häst längre. Ingen blir som Ceasar säger han...
Vad bra!
Då måste dom ha uppdaterat den, för dom var inte med när jag kollade.
Ja, det blir min kompis och jag och Theo. Max och sambo blir hemma.
Det tar ca en timme att åka till vår fd fodervärd. Vi hade inte haft en chans att åka dit och träffa honom en sista eftersom från det att han levde tills att han blev bortforslad tog mindre än en timma....
Kanske är det som dom säger, kanske inte. Jag blir galen av ovissheten. Och Varför dog han? Min första tanke var tarmvred...
Alla dessa tankar som far runt i huvudet från det att man vaknar på morgonen tills det man somnar på kvällen. Tog hon hand om honom på rätt sätt? Hade han det bra?
Tanken på att han är död är så overklig. När vi lämnade honom till fodervärden var han full av kraft, vältränad efter slit både i skogen och slåttern. Pigg och full av liv och bus.
Han var Kungen helt enkelt.
Ååh, va kul att du kommer!
Goa dom är dina hästar. Hoppas den andra är dräktig me
Ha de gött, syns snart!
Japp!! Och det ser ut som Ilse_pilse kommer med också.
Ska vi stämma träff någonstans och tid? En buketräff