Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad tråkigt för dig Absolut Curant
vill dit jag med men ska rida en tränignsritt då
ja det känns lite trisst det är ju de man har jobbat för hela hans uppväxt, men vi får väl se hur de blir synd att du inte kunde åka dit. själv har jag aldrig varit på greva men någon gång måste ju bli den första
http://i653.photobucket.com/albums/uu260/Matilda_2009/Curreochkentm079.jpg
Här e han min hingst i sin leriga hage
Jag har en fråga om bett på ardennerhästar, har ridit ett sto 2 ggr ca, och tycker att bettet bara åker åt sidorna, och det är som att ta i en vägg, hon reagerar inte nått när man försöker med halvhalter, inte ens från marken lyssnar hon. När hon väl börgar lyssna och man får kontakt med bettet börgar hon försöka att knapra på det, såg sedan att hon skummat lite blod
har sedan läst lite att att en del ardennerhästar har en väldigt låg gom, och att ett 2 delat bett kan trycka upp i gommen och då reagerar hästen med att bli stum i munnen, läste också att ett böjt bett kan vara bra, hur nu ett sådant ser ut, vad har ni för bett till era? vilka storlekar brukar passa?
Hej! till mina har jag stångbett... har ett par olika. har storlek 13.5 och 14.5
Hej!!!Vi har 3-delat tunnt bett till våra ARD och det funkar kanon... Våran Freja är mycket riden i Dressyr.......förlåt, glömde att säga att jag är mest inne på dressyr i ridningen, även om det kanske låter konstigt i en del öron, någon som gör detsamma och har ett bra bett till det? Mvh