Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på MILA med BALDER i torsdags. Är supernöjd o stolt över hans extremt trevliga uppförande. Han skötte sig utmärkt och fick mycket respons från publiken.(bilder kommer)
Undrar dessutom om någon möjligen har, eller vet någon som har en ardennersele till salu. (Loksele) Storlek STOR. Har två egna, men de är för små tyvärr..
Både Balder o "flickvännen" Billan behöver Size XXXL.
"lånar din knapp"
TILL MUL:
GRATTIS!!!!!!!!!!
en liten fågel har skvallrat Hoppas ni mår bra båda två!
mvh kubina
Hej stod du i ardenner montern, pratade med någon där å köpte en almenacka
Det stämmer!! Det blev en pojke med akut snitt i måndags natt. Jag hade havandeskapsförgiftning som inte ville bli bättre. DOm försökte starta det, men det gick så där, när det väl började hända nåt så visade det sig att han låg i säte.. NÄr dom skulle ta ut honom så vred han sig ett kvarts varv till och låg med huvudet på min höger sida och rumpan på vänster. Han hade navelsträngen runt halsen och var helt blå.
Du kan läsa mera på förälderforumet. SÅ slipper jag tråka ut alla andra som inte gillar sånt här.
Men han är pigg och glad, äter, sover och bajsar.. Det syns att han går upp i vikt.
Jag är mycket mör och känner mig sådär. Det tog värre än vad jag trodde.
Nu hänger allt bara på vädret om vi kommer till grevagården. Är det inte för kallt så kommer vi. Jag måste ju ha den lilla med mig. Han hänger som ett sugande plåster på mig nu
Här kommer bild på hans halvbror snart 5 mån gammal , hans mamma med på bilden
Funderar på att betäcka mitt ardenner/knabstrupper korsnings sto med en ardenner hingst..vad tror ni om det? Vill dom låta sina hingstar betäcka korsningar? Hon är maxad D ponny. (Finns en bild på henne på radannonserna,kallblod sök på knabstrupper,där har hon ganska nyss fölat i somras och är fet,samt jag råkade klippa hennes man extremt fult )
Vilka hingstar är att rekommendera? Finns det ngn godkänd hingst i Sverige som är blåskimmel? Hennes mamma är det,kan det gå i generationer? Själv är hon tigrerad..
Funderar på att betäcka mitt ardenner/knabstrupper korsnings sto med en ardenner hingst..vad tror ni om det? Vill dom låta sina hingstar betäcka korsningar? Hon är maxad D ponny. (Finns en bild på henne på radannonserna,kallblod sök på knabstrupper,där har hon ganska nyss fölat i somras och är fet,samt jag råkade klippa hennes man extremt fult )
Vilka hingstar är att rekommendera? Finns det ngn godkänd hingst i Sverige som är blåskimmel? Hennes mamma är det,kan det gå i generationer? Själv är hon tigrerad..
Finns en blåskimmel hingst utanför varberg Herkules af soholt heter han och är godkänd i danmark.