Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

ja jag har fler men inte senare än i våras denna är tagen i juni tror jag
S6000651.jpg

Han var jätte fin. håller tummarna att han går i genom på grevagården.:laugh:

Tack :)
Jag hoppas också han går igenom men jag börjar bli riktigt nervös nu
En liten fråga bara var de du som visade 2 års hingst på riksen 08??

Senast ändrad av en moderator:

ja jag har fler men inte senare än i våras denna är tagen i juni tror jag
S6000651.jpg

va kul att få sen en konkurent till våran..:laugh: ser jätte fin ut, kan tänka mig att han ändrat sig en hel del sen bilden togs, har nämligen våran gjort.

va kul att få sen en konkurent till våran..:laugh: ser jätte fin ut, kan tänka mig att han ändrat sig en hel del sen bilden togs, har nämligen våran gjort.

ja han har blivit grövre nu. ja det ska bli kul att se dom andra hästarna är ju alltid lite spec när dom är flätade och så.

då träffades vi där... jag skulle ha visat min men jag hade ju inte råd då

Men det var inte jag som visade upp honom. det var Mul här på buke som gjorde det åt mig då jag inte kan springa själv pga skada i knä.

mitt minne är lite kort.. men jag hoppas iaf att jag var trevlig mot dig.
träffade på så mga där så jag minns inte riktigt vem som var vem.:crazy:Fighter har blivit en valack efter riksen då dom sänkte han med 2p. Han skulle nog inte gå igenom iaf nu om han hade varit kvar som hingst. han är fortfarande tät ifram och travar inte bra.men alla lycka till dig och din goding. :)

aha det var en del :) Jaa det e något speciellt med Kallblodiga hästar.. Jag blev kär i ardenner när jag börja på mitt gymnasium och började köra.. :) Nu är jag fast! :D

Förstår dig precis!
Man är väldigt stolt över att få umgås och köra/rida ardenner!:banana:

Meen du, va han har mörknat. Hadde aldrig trott att de skulle blitt så mörkt me tanke på va ljus han va som yngre!

Håller me plumpen, önskar bild från sidan me. Han ser läcker ut iaf:d

javisst har han mörknat! Men modern är ju så mörk och morfar är riktigt mörk svettfux, fadern är ju svart (Herkules) så det kanske inte är så konstigt.......
jag storgillar den färgen iallafall! Särskilt när manen är silvergrå!

Hej alla ardennervänner, jag som halvblodsuppfödare har återupptagit mitt ardennerinnehav och varit till småland idag och köpt ett ardennerhingstföl som sällskap till ett halvblodshingstföl, han heter Nimbus och är efter Junid med Dacke som morfar och han finns på ardennersidan salusida med foto. hälsn. Per

Hej!

Låter som en riktig liten goding.
Har han stått i Småland var? Bor själv i Småland.
Vi har 2 ston efter Dacke - helt underbara i psyket! Lugna och snälla!
Ett av stona har TOnid som morfar ( Tonid är i sin tur är släkt med Junid)
Så våra hästar är ju lite släkt i släkten!
Lycka till!

Men det var inte jag som visade upp honom. det var Mul här på buke som gjorde det åt mig då jag inte kan springa själv pga skada i knä.

mitt minne är lite kort.. men jag hoppas iaf att jag var trevlig mot dig.
träffade på så mga där så jag minns inte riktigt vem som var vem.:crazy:Fighter har blivit en valack efter riksen då dom sänkte han med 2p. Han skulle nog inte gå igenom iaf nu om han hade varit kvar som hingst. han är fortfarande tät ifram och travar inte bra.men alla lycka till dig och din goding. :)

okej.. vi träffades när vi åkte häst och vagn runt travbanan

Vem är han efter och vad heter han!
Kan va kul att ha det i bakhuvudet då man ska till Grevagården!!!

hej tack. han heter Absolut Curant och är e: Emir

vill bara säga tack till alla som har sagt han är fin det känns jätte kul, man är ju lite nervös och osäker så här innan grevagården

Jag har köpt en begagnad utställningsträns. Vit färgen är bara lite bort. Vet ni var jag kan köpa vit läder färg? Eller måste jag köpa något annat för att färga ett läder träns?

"lånar din knapp"

TILL MUL:

:bump::bump: GRATTIS!!!!!!!!!!:bump::bump:

en liten fågel har skvallrat:angel: Hoppas ni mår bra båda två!

mvh kubina

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 300
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?