Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger bebis i vagnen där han ligger nöjt ett par timmar (sover mest) medans jag gör stallet. Hemma ligger han i gymmet så har inte hittat nån användning för selen än.Funderade senast idag på hur folk som har bebis utan att bära gör? Har de inget liv? Nu använder jag vagn också, men idag har jag promenerat i skogen, mockat och tömkört hästen med lilla K i sjal. Inget av det hade blivit av utan sjal eller sele...
Jajamen. Synd att de inte hade mer tid på sig, men kul att det tas upp i programmet.Såg ni TV4 i morse om bärsjalar?
Tittade nu, den där knytningen verkar ju inte så krånglig... Men hur länge kan man använda trikåsjal?Såg ni TV4 i morse om bärsjalar?
Vi hade det bara i två mån ungefär. Sen blev sonen tung. Dock var det lätt värt det trots den relativt korta tiden .Tittade nu, den där knytningen verkar ju inte så krånglig... Men hur länge kan man använda trikåsjal?
Tittade nu, den där knytningen verkar ju inte så krånglig... Men hur länge kan man använda trikåsjal?
Jag hade den ett par månader bara, var van vid vävd och tyckte den blev alldeles för svajjig. Med första sjalbarnet (2004) knöt jag likadant med vävd, det gick bra det med :-)Tittade nu, den där knytningen verkar ju inte så krånglig... Men hur länge kan man använda trikåsjal?
I dina trakter finns det lätt folk som gärna hjälper dig prova vävd innan du köper. Det är stor skillnad på vävd och trikå!Bebis är snart färdigbakad, och jag bara väntar på att få använda min sjal
Köpt en Trikåsjal om den funkar kommer en vävd komma in i familjen inom kort, men vill se att bebis och jag gillar det först
Det är lite för mycket pengar att lägga ut om det inte funkar =)
I dina trakter finns det lätt folk som gärna hjälper dig prova vävd innan du köper. Det är stor skillnad på vävd och trikå!
Jo, absolut, det var var med en gnutta ironi Men vissa barn vill ju verkligen inte att man lägger dem ifrån sig. Min tös är iofs rätt medgörlig på så vis men vissa saker går helt enkelt inte att göra med vagn. Typ gå i skogen. Och när hon vaknar i vagnen och är missnöjd/tröttnar på babygymmet är det så smidigt att slänga upp i sjal/sele istället för att behöva avbryta det man höll på medLägger bebis i vagnen där han ligger nöjt ett par timmar (sover mest) medans jag gör stallet. Hemma ligger han i gymmet så har inte hittat nån användning för selen än.
Japp. Superkul att bärandet uppmärksammas.Såg ni TV4 i morse om bärsjalar?
Idag har jag burit på ryggen för första gången. Vilken fantastisk frihet! En och en halv timmes trädgårdsarbete med sovande bebis
Japp olika former av bärande har sin charm. Nu ska jag bara lära mig få upp henne själv... Denna gång hjälpte sambon till.Visst är det härligt! Jag bär nästan bara på rygg nu, dottern är ett år. Men bär på mage ibland och det är ju väldigt mysigt också när man kan nosa lite på huvudet
Idag har jag burit på ryggen för första gången. Vilken fantastisk frihet! En och en halv timmes trädgårdsarbete med sovande bebis
Japp olika former av bärande har sin charm. Nu ska jag bara lära mig få upp henne själv... Denna gång hjälpte sambon till.
Japp olika former av bärande har sin charm. Nu ska jag bara lära mig få upp henne själv... Denna gång hjälpte sambon till.
Jag rekomenderar supermantoss! Har testat massa andra sätt men tycker sjalen knorvlat sig eller bebisen hamnat konstigt på alla sätt förutom just supermantoss.
Och sen tjuter min unge av glädje när jag svingar upp henne, klar bonus
Vi kör också superman!