Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sele lämplig till nyfödd (och gärna så länge som möjligt)?
Sjal känns knepigt.
Jag gillar också vår manduca och vi har använt den åtminstone sen barnet var en månad (hon var dock ganska stor).Sele lämplig till nyfödd (och gärna så länge som möjligt)?
Sjal känns knepigt.
Vilket knyt gör du?Nu behöver jag hjälp av knytproffsen här!
Jag köpte mig ju en sjal, någon ville ha mer info och det är en Yaro Four windos stonegrey, 5,2 meter
Jag gillar verkligen avlastningen jag får av en vävd sjal men ... Jag upplever att barnet glider neråt även i den här vilket jag trodde jag skulle slippa lite nu när jag inte längre använder trikå. Vad ska jag tänka på för att få den att sitta uppe bättre?
En stor fördel med den vävda är förstås att jag kan rätta till den något när barnet sitter i men om jag är ute och går känns det ändå som att hon glider något neråt. E
Jag får ondare i ländryggen när barnet hamnar längre ner tycker jag så jag gillar att ha henne högt och tar tacksamt emot alla tips!
Äsch jag visste att jag glömde skriva nåtVilket knyt gör du?
Jag är absolut ingen expert då fwcc typ är det enda knyt jag behärskar, men har du testat fwcc med twist? Finns bra instruktionsvideor på youtube. Även wrapyouinlove har många bra om du inte redan spanat in det .Äsch jag visste att jag glömde skriva nåt
Jag har bara provat fwcc hittills, hon är ju inte så gammal att hon har eget stöd för nacken ännu.
Tar gärna emot tips på andra knyt ni tror kan funka!
Nu behöver jag hjälp av knytproffsen här!
Jag köpte mig ju en sjal, någon ville ha mer info och det är en Yaro Four windos stonegrey, 5,2 meter
Jag gillar verkligen avlastningen jag får av en vävd sjal men ... Jag upplever att barnet glider neråt även i den här vilket jag trodde jag skulle slippa lite nu när jag inte längre använder trikå. Vad ska jag tänka på för att få den att sitta uppe bättre?
En stor fördel med den vävda är förstås att jag kan rätta till den något när barnet sitter i men om jag är ute och går känns det ändå som att hon glider något neråt. E
Jag får ondare i ländryggen när barnet hamnar längre ner tycker jag så jag gillar att ha henne högt och tar tacksamt emot alla tips!
Nu behöver jag hjälp av knytproffsen här!
Troligtvis behöver du knyta tightare! Jag tycker att när man sjalat och gått en bit så glider bebisen ner lite men då brukar jag bara knyta upp knuten och dra åt lite till
Tajtare och glöm inte göra ett ordenyligt säte
Några bra tips på hur jag får det tightare?
Det är ju så där jag försöker göra så jag måste vara på rätt väg i alla fall, sen har jag ju långt ifrån samma teknik som hon på videon! Hon ser ut att veta var hela sjalen är hela tiden, det känner jag inte att jag görKolla wrap you in loves video .
Det är ju så där jag försöker göra så jag måste vara på rätt väg i alla fall, sen har jag ju långt ifrån samma teknik som hon på videon! Hon ser ut att veta var hela sjalen är hela tiden, det känner jag inte att jag gör
Men jag tolkar er rätt om jag tror att det är att dra åt "maggördeln" ordentligt som är knepet? Jag har ju då ett barn som tenderar att inte sitta så stilla precis i det skedet men jag försöker! Nu fick jag tydligen inte träna just nu som jag tänkt för barnet somnade när jag la ifrån mig henne för att hämta sjalen ...
Har övat en gång till idag och tyckte det gick bättre! Verkar också funka bättre för mig när jag sätter gördeln lite snett så att knuten hamnar i sidanJa det är "gördeln" som ska vara riktigt tajt
ManducaSele lämplig till nyfödd (och gärna så länge som möjligt)?
Sjal känns knepigt.
Nämen, vilken liten en! Förstår att det känns plättlätt när en är van vid att bära tyngre barn.Kolla! Jag fick långa min brors minibebis (2,5 kg, prematur). Som upplysning så känns det som att jag bara knytit sjalen på mig och glömt stoppa i ett barn :-)
Hur gör ni andra för att skydda barnen i sjalen mot regn nu på hösten?
Paraply funkar ju bara så länge det är vindstilla i min mening, plus att jag tycker det är obekvämt att gå och hålla i.
Är speciella bärjackor något att ha eller bara slöseri med pengar?
Funderar på att sätta dragkedja på ett lämpligt tygstycke som jag kan sätta i min vanliga jacka, kan det fungera? Andra idéer?