Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Hoppas jag inte hade ihjäl tråden helt
http://granit.se/?id=7309 Är det nån av er som har koll på denna?
Trikåsjalen från granit är rätt kort, framför allt är ändarna väldigt korta så det blir inte skönt att knyta långt ut på den. Den är också väldigt töjbar vilket gör att den passar bäst till väldigt små bebisar. Vet inte hur gammal ditt barn är eller hur stor men i och med att hen redan är född så skulle jag satsa på en annan.
När barnet somnat i sjalen drar du ett axelband över huvudet och eventuellt kan du dra upp smokingbältet för extra stöd.
Jag har samma problem som du med Manducan och jag är 163 cm och väger 60 kg nu direkt efter graviditet, 50 kg i normala fall. Till det här barnet köpte jag en Beco Butterfly II och den tycker jag funkar betydligt bättre. Iaf så länge man låter bli att sätta sig på huk. När man ställer sig upp igen halkar höftbältet upp bak i ryggen och då blir det genast mer belastning på axlarna. Vet inte riktigt hur man ska undvika det.
Det där känner jag igen! Att den gärna åker upp och allt hamnar på axlar minsta lilla man böjer sig
Vet du om man kan få prova selarna i butik? Vet att dom har Babybjörnen med provexemplar, men aldrig sett nåt annat märke.. Tror du/ni att man får prova med bebis i?