Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns segt idag. Jag sitter i skuggan och tittar på sånt som skulle behöva göras.
20180510_111657.webp

Har sovit underbart skönt! Ända tills för en halvtimme sen :D Efter vi lämnat barnen hos min mamma åkte vi in till Malmö där sambon överraskade mig med att vi skulle äta på Kockeriet, Tareq Taylors restaurang. Vi åt deras sjurättersmeny och jag har nog aldrig ätit så god mat i hela mitt liv!

På bilden syns en av rätterna med pilgrimsmussla, rättika, syrad citron, en väldigt välsmakande gelé som jag tyvärr inte minns vad det var samt juice på ärter. Så. Himla. Gott!
20180509_192726.webp

Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort? :crazy::D

Förra året var jag där för att förbereda inför operation. Jag backade och inbillade mig att jag skulle bli frisk. Det funkade inte så nu är hjärntumören borta och förhoppningsvis blir jag frisk. Vi får se! Men sate vad ont i huvudet jag har :p
Vad skönt,eller ja inte att du har huvudvärk men att tumören är borta,betyder det att du kanske blir ep fri? Krya på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur