Nu på väg hemåt från F.K sporthorses. Satan vad duktiga de är. Känns toppen att åka hem med hästen. : banana:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤❤Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Krya på dig!Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Köp en elgräsklippare Än så länge så slåss barnen om att få klippa gräset och tjatar om det inte är dags att klippa igen.Skulle behöva gå ut och klippa gräset. Har dock ingen lust med det.
Krya på digLigger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Det är nice att vara husägare ibland.Äter lite lyxigare frukost ute i trädgården
Härligt med sol, höra bäcken porlar och fåglarna kvittra.
Visa bifogad fil 14602
Åh nej,inte igen,eller låter dom bli att plåga dig denna gången.Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Krya på dig!
Tackar, jag jobbar på det men man är bannemig inte kaxig nu alltsåKrya på dig
Krya på dig.Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Förra året var jag där för att förbereda inför operation. Jag backade och inbillade mig att jag skulle bli frisk. Det funkade inte så nu är hjärntumören borta och förhoppningsvis blir jag frisk. Vi får se! Men sate vad ont i huvudet jag harÅh nej,inte igen,eller låter dom bli att plåga dig denna gången.
Vad skönt,eller ja inte att du har huvudvärk men att tumören är borta,betyder det att du kanske blir ep fri? Krya på dig!Förra året var jag där för att förbereda inför operation. Jag backade och inbillade mig att jag skulle bli frisk. Det funkade inte så nu är hjärntumören borta och förhoppningsvis blir jag frisk. Vi får se! Men sate vad ont i huvudet jag har
Ja det hoppas jag i alla fall. Det är anledningen till att operationen gjordesVad skönt,eller ja inte att du har huvudvärk men att tumören är borta,betyder det att du kanske blir ep fri? Krya på dig!
Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Med tanke på hur du varit igång senaste tiden så kan du väl unna dig en stund i solenDet känns segt idag. Jag sitter i skuggan och tittar på sånt som skulle behöva göras.
Visa bifogad fil 14607