Jag ocksa ... jag borjar misstanka att min onda rygg kanske ar ett revben som har hoppat ur led. Igen.
Men så besvärande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ocksa ... jag borjar misstanka att min onda rygg kanske ar ett revben som har hoppat ur led. Igen.
Det är en gouldamadin. Kommer från Australien vet inte om jag själv kallat den för en vanlig fink, men visst, den är ju inte exotiskJag har sett en sa fantastiskt farglad och fin fagel har i Oregon. Da vi har en hel massa olika colibri som overvintrar har fick jag i min enfald for mig att den vackra fageln ar en sorts papegoja eller undulat. Sa ar inte fallet. Det ar en gammal "bonn fink". En vanlig fink. Det finns inget exotiskt alls med den. Det finns hur manga fargsattningar som helst ... precis som i en crayola ask.
Trots denna besvikelse ar den fortfarande mycket vacker ... om an lite i besvikelsens tecken.
Visa bifogad fil 14598
Det är en gouldamadin. Kommer från Australien vet inte om jag själv kallat den för en vanlig fink, men visst, den är ju inte exotisk
Nix. Det får vi inte hakjol??
Vilken fruktansvärd natt.
Så man blir kokt på sommaren. Fryst på vinternInga shorts hos oss heller
Japp! Det finns för mindre hundar ocksåKan man ha halsband på så små?
Vad brukar du ligga på till natten?