Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
DD6AFE31-4CB2-40BE-B88A-27ED020FD550.webp
Katterna kommer in för att vila från värmen ute med jämna mellanrum.

Och så fyller Aramis elva år idag ❤️

Förra året var jag där för att förbereda inför operation. Jag backade och inbillade mig att jag skulle bli frisk. Det funkade inte så nu är hjärntumören borta och förhoppningsvis blir jag frisk. Vi får se! Men sate vad ont i huvudet jag har :p
Krya på dig!

Med tanke på hur du varit igång senaste tiden så kan du väl unna dig en stund i solen ;)
Ja, senaste dagarna har varit lite intensiva, så det passar nog att slöa idag. Jag tror jag ska ta en låda tidningar och sätta mig under parasollet idag. Det är något för varmt att sitta direkt i solen.

De gamla jordgubbsplantorna som ska kastas har jag i alla grävt upp. De var runt 15-20 stycken. Städa där får jag göra en annan gång.

Ja, senaste dagarna har varit lite intensiva, så det passar nog att slöa idag. Jag tror jag ska ta en låda tidningar och sätta mig under parasollet idag. Det är något för varmt att sitta direkt i solen.

De gamla jordgubbsplantorna som ska kastas har jag i alla grävt upp. De var runt 15-20 stycken. Städa där får jag göra en annan gång.
Det känns verkligen som att du landat lite igen. Jätteskönt att se! :up:

Ta du lungnt du.

Ta du lungnt du.
Jag gör så gott jag kan. Synd bara att hängmattan gett upp plus att jag skulle behöva uppdatera trädgårdsmöblerna. Något halvliggande, alternativt raklångt läge, skulle passa fint idag. Men nu har jag bara oflexibla trästolar och en träbänk utan dynor att hålla tillgodo med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?

Hund, Katt, Andra Djur