Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa sättet att få tummen loss? Mamma ringer och bjuder in sig själv
Här skulle det aldrig hända men kan ju ha med att det är ett antal mil mellan oss med iofs.Bästa sättet att få tummen loss? Mamma ringer och bjuder in sig själv
Tack o lov inte här heller o trivs hon inte så får hon städa dåHär skulle det aldrig hända men kan ju ha med att det är ett antal mil mellan oss med iofs.
Se upp @EmmaBovary nu är dom smattrande "fåglarna" på G igen.
Krya på dig!Ligger i sängen på sjukan. Nu har jag lite mindre mindre hjärna än jag hade för ett par dagar sedan och jävligt mycket mer huvudvärk än vad jag hade då. Hualigen, vad har jag gjort?
Krya på dig!Förra året var jag där för att förbereda inför operation. Jag backade och inbillade mig att jag skulle bli frisk. Det funkade inte så nu är hjärntumören borta och förhoppningsvis blir jag frisk. Vi får se! Men sate vad ont i huvudet jag har
Ja, senaste dagarna har varit lite intensiva, så det passar nog att slöa idag. Jag tror jag ska ta en låda tidningar och sätta mig under parasollet idag. Det är något för varmt att sitta direkt i solen.Med tanke på hur du varit igång senaste tiden så kan du väl unna dig en stund i solen
Det känns verkligen som att du landat lite igen. Jätteskönt att se!Ja, senaste dagarna har varit lite intensiva, så det passar nog att slöa idag. Jag tror jag ska ta en låda tidningar och sätta mig under parasollet idag. Det är något för varmt att sitta direkt i solen.
De gamla jordgubbsplantorna som ska kastas har jag i alla grävt upp. De var runt 15-20 stycken. Städa där får jag göra en annan gång.
Här skulle det aldrig hända men kan ju ha med att det är ett antal mil mellan oss med iofs.
Ta du lungnt du.Ja, senaste dagarna har varit lite intensiva, så det passar nog att slöa idag. Jag tror jag ska ta en låda tidningar och sätta mig under parasollet idag. Det är något för varmt att sitta direkt i solen.
De gamla jordgubbsplantorna som ska kastas har jag i alla grävt upp. De var runt 15-20 stycken. Städa där får jag göra en annan gång.
Jag gör så gott jag kan. Synd bara att hängmattan gett upp plus att jag skulle behöva uppdatera trädgårdsmöblerna. Något halvliggande, alternativt raklångt läge, skulle passa fint idag. Men nu har jag bara oflexibla trästolar och en träbänk utan dynor att hålla tillgodo med.Ta du lungnt du.
En filt/täcke i gräset och ett par kuddar?Jag gör så gott jag kan. Synd bara att hängmattan gett upp plus att jag skulle behöva uppdatera trädgårdsmöblerna. Något halvliggande, alternativt raklångt läge, skulle passa fint idag. Men nu har jag bara oflexibla trästolar och en träbänk utan dynor att hålla tillgodo med.
Akta mitt blodtryck!!Tro mig, det KAN hända trots många mil....
Akta mitt blodtryck!!