Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:meh:

32222207_2202483733102414_719137826414788608_n.jpg

Attjo, attjo, prosit
1f927.png

Igår var det en dålig dag för mig.
Först jobbet där jag inte trivs längre. Får slita arslet av mig, när vissa andra bara sitter hela dagarna. Och knäpp chefen är aldrig där. Tvingar oss att jobba helger
Sedan BS. Ibland undrar varför jag har honom. Igår var han bara 30 minuter hos mig.
Fick en rejäl gråtattack på kvällen som inte gick över efter flera timmar...

Ska försöka övertala farsan att åka till Ikea och Djurhobby idag. Ska köpa en plastback och lite mull till mina levande snäckor

Igår var det en dålig dag för mig.
Först jobbet där jag inte trivs längre. Får slita arslet av mig, när vissa andra bara sitter hela dagarna. Och knäpp chefen är aldrig där. Tvingar oss att jobba helger
Sedan BS. Ibland undrar varför jag har honom. Igår var han bara 30 minuter hos mig.
Fick en rejäl gråtattack på kvällen som inte gick över efter flera timmar...

:heart :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka