Hon ser något skeptisk ut
Ja, det rasslade lite för mycket från tallrikarna i skåpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser något skeptisk ut
Det finns såna där små "campingvagnar" som ser väldigt trevliga ut, billigare och relativt smidiga om man bara är en eller två som ska vara ute. På höstkanten kan man göra en hel del fynd när folk inte vet var de ska göra av grejerna över vintern.Nu blev jag avis. Jag vill också ha en husbil. Det har jag dessvärre inte råd med men jag funderar på en husvagn i alla fall. Hur jag ska kunna försvara det ur ekonomisk synvinkel har jag dock inte kommit på.
Nu blev jag avis. Jag vill också ha en husbil. Det har jag dessvärre inte råd med men jag funderar på en husvagn i alla fall. Hur jag ska kunna försvara det ur ekonomisk synvinkel har jag dock inte kommit på.
Lyllos... Mina pengar går också till huset och jag behöver ett nytt avlopp bl.a. så jag håller på att spara till det.Om vi säger så här... det är ju inte jag som köpt den De pengar jag har över lägger jag ju i huset.
Du menar såna combi campsDet finns såna där små "campingvagnar" som ser väldigt trevliga ut, billigare och relativt smidiga om man bara är en eller två som ska vara ute. På höstkanten kan man göra en hel del fynd när folk inte vet var de ska göra av grejerna över vintern.
Vi kollar på fotboll och muttrar en del
Byt till hockey, svalare och mindre stressfyllt, så länge inte Sverige spelar
Vi tittar på hockey också
Det är VARMT! 25 grader i skuggan och 27 inomhus trots att vi haft öppet hela dan
Sitter på en sten i solen och tittar på när barnen leker med kompis i lekparken. Fast just nu har de visst placerat sig i skuggan med godiset Perfekt nedvarvning efter jobbet. Gick hem och hämtade barnen så sambon får sova lite, knatade iväg till affären och köpte dricka, glass och godis och placerade oss i lekparken.
Vilken match? Eller båda? (*host* sportsnördar *host* )