Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu blev jag avis. Jag vill också ha en husbil. Det har jag dessvärre inte råd med men jag funderar på en husvagn i alla fall. Hur jag ska kunna försvara det ur ekonomisk synvinkel har jag dock inte kommit på.
Det finns såna där små "campingvagnar" som ser väldigt trevliga ut, billigare och relativt smidiga om man bara är en eller två som ska vara ute. På höstkanten kan man göra en hel del fynd när folk inte vet var de ska göra av grejerna över vintern. :D

Det finns såna där små "campingvagnar" som ser väldigt trevliga ut, billigare och relativt smidiga om man bara är en eller två som ska vara ute. På höstkanten kan man göra en hel del fynd när folk inte vet var de ska göra av grejerna över vintern. :D
Du menar såna combi camps
Underbar uppfining
Vi campade 6 pers och en st bernard i en sån
Pappa kunde inte sova i tält men denna hade ju en riktig säng så

Tjohoo, klar med min essä :up:
Återstår bara då om den duger. Hade velat ha med en sak till men tillåtna mängden ord är slut :arghh:
Kan egentligen nöja mig att ha den som den är, för den är helt okej. Men vill alltid göra så bra jag kan ifrån mig och vet att jag kan göra den snäppet bättre om jag får med det sista. Får väl sätta mig ikväll och gå igenom den så hinner jag fundera lite.

Nu tänkte jag faktiskt ta välförtjänt paus några timmar :)
Glo på tv och slappa!

Äter frysta jordgubbar - glömt hur gott det kan vara - som ett substitut till glass, kollar USA- och kopierar lite mer mediafiler... Det är för varmt för att laga mat men borde gå till ICA idag/imorgon och bunkra frusna bär, frukt och juice så jag kan köra igång mina smoothies. Bästa tipset någonsin var att man kan använda bananer istället för yoghurt för att få samma krämiga konsistens. :d

Nu har jag och grannen varit ute på en ridtur. Det blev bara en kort sväng i skritt för trots blåsten är det väldigt varmt ute. Jag har utmanat ödet och ridit i linne :nailbiting:, det blev alldeles för varmt med en tunn jacka över. Håll gärna en tumme för att jag slipper brännsår och extra psoriasis.

Sitter på en sten i solen och tittar på när barnen leker med kompis i lekparken. Fast just nu har de visst placerat sig i skuggan med godiset :D Perfekt nedvarvning efter jobbet. Gick hem och hämtade barnen så sambon får sova lite, knatade iväg till affären och köpte dricka, glass och godis och placerade oss i lekparken.

Det är VARMT! 25 grader i skuggan och 27 inomhus trots att vi haft öppet hela dan :arghh:

FÖR VARMT

Sitter på en sten i solen och tittar på när barnen leker med kompis i lekparken. Fast just nu har de visst placerat sig i skuggan med godiset :D Perfekt nedvarvning efter jobbet. Gick hem och hämtade barnen så sambon får sova lite, knatade iväg till affären och köpte dricka, glass och godis och placerade oss i lekparken.

Err, sonen som vill ha kostym till avslutningen är han med i lekparken och leker? Modemedveten ung man isof. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka