Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alkoholfri dryck gissar jag, du hade ju någon utmaning på det nu va?
Alkoholfri dryck gissar jag, du hade ju någon utmaning på det nu va?
Påminn den personen om utmaniingen och ta sen fram finaste hundblicken och avsluta med: idag räknas inte va? skål!Jag vinar med personen som utmanade mig
Just sayin
Jag har ätit surströmming och överlevt.
FlorsockerNot botten ar klar till en "tarta" till sonen's fodelsedag i dag. Nu ska jag bara vispa gradde med vanilj socker och rensa en "shitload" med jordgubbar, hallon, blabar, och bjornbar att lagga ovanpa ... med ett mycket litet puder av "confectioners sugar" (glomt vad det heter) ...
Jag gor klart allt har innan jag aker dit och satter ihop skapelsen. Sedan ar det dags for kalas.
Glöm inte bössan.Så får man väl ut och patrullera inatt då det är en inbrottsvåg här igen .Dom började med att tömma en frys igen igår på dagen och under natten har ett gäng fyrhjulingar och motorsågar försvunnit och en del andra saker .Men en bil har varit synlig under dagen igår så man vet ungefär vad man ska hålla ögonen öppna efter
Nejdå ingen risk Skulle dom komma hit är väl risken att man skjuter sönder bilen för dom i ilskaGlöm inte bössan
Nej vi har öppet på den sidan det är skugga men vad hjälper det när vi har stora glaspartier i väst... Nu när solen försvunnit börjar det äntligen bli svalare, "bara" 25 grader inne och 23 ute. Stänger vi helt har vi över 30 grader inne så det är inget alternativ.Ni har släppt in värmen och tycker nu att det är för varmt? Gör ni samma på vintern?
Tips: svalare ute än inne så öppna annars ha stängt och använd fläktar om ni inte gillar värmen som äntligen är på gång i detta förbenade kalla land.
Jag har långbyxor och tjocktröja men inte genomgående lägenhet tyvärr så har försökt få in värmen så gott det går, jag fryser!