Inte vin men rom.Va!! Menar du att det inte funkar med vin
Näerå, inte riktigt SÅ galen är jag Jag tog en resorb sport det första jag gjorde när jag kom hem Tack för omtanken
Har jag hört
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vin men rom.Va!! Menar du att det inte funkar med vin
Näerå, inte riktigt SÅ galen är jag Jag tog en resorb sport det första jag gjorde när jag kom hem Tack för omtanken
Får man gå och lägga sig redan nu?
Ja!Får man gå och lägga sig redan nu?
Du verkar ju ha gjort strålande bra på kursen!Lämnat in min essä efter några småändringar. Ingen återvändo nu då
Tror ändå den är rätt okej men man vet ju inte förens läraren satt betyg på uppgiften
Det var min sista uppgift. Betygssamtal på måndag. Sen är kursen slut.
Käkat kvällsmat och väntar på att en film ska börja.
Du verkar ju ha gjort strålande bra på kursen!
Åh filmen blir längre alltså, weeeeMin kära stylistkompis hjälpte mig precis att fixa två fina tavlor! De är svinstora!
Visa bifogad fil 14663
Mycket elfelJag funderar på att köpa en Peugeot 308. Tankar?
Va skönt att ni äntligen fått klarhet i det!Lättare att gå upp idag, som en sten som lyfts bort sedan beskedet igår.
Nu väntar 6 dagars jobb (skulle vart 7 men eftersom op. Blir nästa torsdag och sambo vill ha med mig in till sjukan så får det bli så).
Här ska bes om ledighet idag! 1 vecka minst
Kommer lite vått från himlen nu. Det verkar åska i Malmö, inte så långt bort mao.
Jag ställer mig och vinkar på det när det kommer så kanske det gårSkicka det lite längre norrut!!!