Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat in min essä efter några småändringar. Ingen återvändo nu då :nailbiting:
Tror ändå den är rätt okej men man vet ju inte förens läraren satt betyg på uppgiften :p

Det var min sista uppgift. Betygssamtal på måndag. Sen är kursen slut.

Käkat kvällsmat och väntar på att en film ska börja.

Lämnat in min essä efter några småändringar. Ingen återvändo nu då :nailbiting:
Tror ändå den är rätt okej men man vet ju inte förens läraren satt betyg på uppgiften :p

Det var min sista uppgift. Betygssamtal på måndag. Sen är kursen slut.

Käkat kvällsmat och väntar på att en film ska börja.
Du verkar ju ha gjort strålande bra på kursen!

Min kära stylistkompis hjälpte mig precis att fixa två fina tavlor! De är svinstora!

C416645A-8AED-44E2-9E4E-41D8355FB4B9.webp

Senast ändrad av en moderator:
Sitter ute med ett glas whisky.
Dricker aldrig whisky i vanliga fall men denna flaska har jag fått.
Tog fram hängmatta ställningen men hittar inte själva hängmattan.
Har fått en del input ang trädgården idag så sitter och fundrar om det går att göra vissa av dem och i så fall hur och när
Blir himla fint så fort någonting görs. Gräsmattan ser hej kom och hjälp mig pronto momento por favor men det blir nog en matta av den oxå så småningom.
Imorgon vill jag såga häck! Det skulle göra mest skillnad.
Ingen idé att så gräs i år. Jag hinner ändå inte vattna tillräckligt. Grönsakerna är viktigare.
Min plan är att så senare i sommar, sensommaren/början på hösten och hålla tummar att mattan blir bättre nästa sommar.

Lättare att gå upp idag, som en sten som lyfts bort sedan beskedet igår.

Nu väntar 6 dagars jobb (skulle vart 7 men eftersom op. Blir nästa torsdag och sambo vill ha med mig in till sjukan så får det bli så).

Här ska bes om ledighet idag! 1 vecka minst
Va skönt att ni äntligen fått klarhet i det!
Tycker det låter bra du är ledig minst en vecka (flera dagar i rad!) och inte bara en dag här och en dag där så även du får vila upp dig :)!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka