Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lättare att gå upp idag, som en sten som lyfts bort sedan beskedet igår.

Nu väntar 6 dagars jobb (skulle vart 7 men eftersom op. Blir nästa torsdag och sambo vill ha med mig in till sjukan så får det bli så).

Här ska bes om ledighet idag! 1 vecka minst

Skönt att höra att sambon får hjälp!

Okej förlåt @tanten men nu har jag räddat situationen igen, de lyckades inte lösa det på egen hand så jag slängde ut en krok redan i går för att kolla andra möjligheter och när de andra inte lyckades så hittade jag en lösning. Det innebär inte så mycket jobb för mig, men det betyder att någon annan får lov att ta hand om kiosken. :angel: Men jag misstänker att det blir jag som får lov att flänga runt på båda ställena.. :cautious:

Ett litet steg i rätt riktning iaf, du försökte ju låta bli att rodda det hela :angel: :D

Inte ofta jag börjar dagen med en dusch. Men det är väldigt skönt när det inträffar. :up:

Dags för frukost.
Samma här faktiskt. Att lyckas vakna till liv hyfsat snabbt och kliva in i duschen är en utmaning så det sker sällan.

Jag har inte hört någon åska fast jag sovit med öppet fönster. Däremot har det regnat en skvätt fast nu skiner solen.

Nu sitter jag på verkstan. Bilen behöver lite kärlek igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur