Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Normalt går jag upp 4.30 och åker till jobbet 05.00. Inte en chans att jag lägger tid på att duscha då.Samma här faktiskt. Att lyckas vakna till liv hyfsat snabbt och kliva in i duschen är en utmaning så det sker sällan.
Jag har inte hört någon åska fast jag sovit med öppet fönster. Däremot har det regnat en skvätt fast nu skiner solen.
Nu sitter jag på verkstan. Bilen behöver lite kärlek igen.
Jag fick en lånebil av verkstan, en nissan micra. Jäklar vad kul den var att köra, en total motsats till mitt åbäke. Det var lite för lätt att köra för fort med den.
Men du har ju absolut inget att vara pirrig över för du har ju fått A:n rätt igenom!Min essä var rättad när jag vaknade. Betyg A. Det betyder att jag fått A på allt i hela kursen! Vågar jag hoppas på ett A i slutbetyg i Svenska B (2) på måndag när vi ska ha betygssamtal
Känns helt otroligt. Från att för några år sedan vara totalisolerad, väldigt sjuk i mina sjukdomar till att må bra, kunna prestera och dessutom göra det enastående.
Har käkat frukost. Ska fixa en vaniljlatte, städa undan här hemma för ikväll kommer köparen till våran gamla bil och skriver papperna
Kan ju se någorlunda fint ut här då
Grattis! Du är så värd det!Min essä var rättad när jag vaknade. Betyg A. Det betyder att jag fått A på allt i hela kursen! Vågar jag hoppas på ett A i slutbetyg i Svenska B (2) på måndag när vi ska ha betygssamtal
Känns helt otroligt. Från att för några år sedan vara totalisolerad, väldigt sjuk i mina sjukdomar till att må bra, kunna prestera och dessutom göra det enastående.
Har käkat frukost. Ska fixa en vaniljlatte, städa undan här hemma för ikväll kommer köparen till våran gamla bil och skriver papperna
Kan ju se någorlunda fint ut här då
Nu börjar det regn här,men det verkar inte vara någon Åskar med
Jag har en! 2010 års modell, diesel.Jag funderar på att köpa en Peugeot 308. Tankar?
Räcker upp handen!Gack, är helt uppsvullen som en ballong. Är det någon mer som blir det när det är varmt? Fingrarna känns som prinskorvar och benen är svullna.
Jag har en! 2010 års modell, diesel.
Gillar den i stort. Lite udda franska deltajer bara. Acc.snabb vid omkörningar, drar under halvlitern vid normal körning och jag sitter bra i den.
Har inte haft några störe bekymmer förutom att värmen slutade funka i höstas. Visade sig vara värmelelementet som var igensatt så att ingen värme kom ut. Kostade runt 5' men peppar peppar har det hittills varit det enda riktiga krånglet.
Han är ju kränkt förstår du väl"I april beslutade Lunds universitet att utnämna Elizabeth Blackburn till professor i fysik. Nu har en manlig sökande, som misstänker att han inte fick jobbet på grund av sitt kön, överklagat beslutet."
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.