Ska strax åka och hämta @Reykjavik reyvid tåget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag får järndropp.@EmmaW ger du blod?
Hjältinna /järntinnaOch här ligger jag och roar mig en fredag sämre kan man ha det
Visa bifogad fil 14691
Skönt ! Hoppas det sitter i längeSitter ute och njuter av värmen, solen och fågelkvitter. Befinner mig i nån form av lyckobubbla sen några dagar tillbaka. Tänker stanna där, gillar känslan
Visa bifogad fil 14694
"I april beslutade Lunds universitet att utnämna Elizabeth Blackburn till professor i fysik. Nu har en manlig sökande, som misstänker att han inte fick jobbet på grund av sitt kön, överklagat beslutet."
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Alltså - klockan är alldeles för mycket och jag har en massa saker på göra-listan. Men kommer ingenvart.
Antagligen är det kroppslig baksmälla efter en veckas intensivt kroppsarbete med taktegel och skräp till containern. Tittar lite uppgivet på mina fönster och konstaterar att dt vore välgörande om nån - dvs jag - putsade dem. Kanske kan jag i alla fall förbereda genom att sätta fönsterputsmojängen på laddning....
Borde baka bröd också. Har ingen frukost till helgen. Ska justera kommunalt protokoll kl 13 och innan dess ska jag ha fixat lunch och duschat.
suck. Nån som kan komma med käcka tillrop och tvinga mig att sätta igång?
Grattis! Du är så värd det!
Men du har ju absolut inget att vara pirrig över för du har ju fått A:n rätt igenom!
Min uppfattning är att du växt massor sen du började studera. Du kan mer än du tror
Då har jag skaffat mat till hackspettjäveln men innan jag kunde fylla automaten så fick jag tejpa ihop den med gaffa då fanskapet hackat sönder den i protest då den var tom så nu får han ett halvkilo nötter sedan får det vara finito
Det gör han säkert men här är det inte så mycket insekter än då snön försvann från gräsmattan i början på veckan så det tar nog ett litet tag till innan det är gott om flygfänInte för att vara sån, men det är mitten av maj, kan inte hackspetten klara sig utan din idoga och generösa matning? Och möjligtvis har vi hört det här med att nu är det slut på matning några gångar förr?
Det gör han säkert men här är det inte så mycket insekter än då snön försvann från gräsmattan i början på veckan så det tar nog ett litet tag till innan det är gott om flygfän