Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer?Fått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
Ska strax åka och hämta @Reykjavik vid tåget
Vad händer?
Vad har hänt?Fått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
Fått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
Stor kram och var rädd om dig!Vill inte ta det offentligt, men just nu känns det bara helt chockartat. Det värsta är att jag inte kan göra något förrän efter helgen. Så jag måste gå och ha panik tills dess. Eftersom jag allmänt inte haft det strålande så, nja, just nu finns det väl vissa tankar som inte borde finnas.
Fått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
Men det låter inte alls braFått en fruktansvärt negativ chock. Sitter helt lamslagen, skakar och mår illa. Just nu känns det som jag vill ta katten och göra slut på allt.
Som man bemöter andra blir man själv bemött och DU är fantastisk!Ibland, ibland, är buke helt fantastiskt. Hur kan man känna en sån värme och stöd genom tangentbord och dataskärm?
Som man bemöter andra blir man själv bemött och DU är fantastisk!