Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror jag bestämt mig nu.
Söka ledigt fr o m 17:e (op) och börja jobba igen den 28:e.
Ev. Jobba (hästarna) söndagen den 20e för enkelhetens skull men sen ledig en vecka till. Förhoppningsvis går op och allt bra så sambon får komma hem på lördagen...

Nu när jag sitter och skriver så ändra jag mig. Jag kan jobba sönd 27e istället. Det är ju när han precis kommit hem som han ev behöver extra hjälp

Nu är det dags att dra mig mot sängen. Tror jag ska dra ur ett gäng kontakter om åskan tar sig hitåt när jag ligger och sover. Natti!

Gack, är helt uppsvullen som en ballong. Är det någon mer som blir det när det är varmt? Fingrarna känns som prinskorvar och benen är svullna. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 533
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30