Kommer lite vått från himlen nu. Det verkar åska i Malmö, inte så långt bort mao.
Någon skrev i en Staffanstorp-grupp, på Facebook, att det blixtrade. Jag har inte sett en enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer lite vått från himlen nu. Det verkar åska i Malmö, inte så långt bort mao.
De kanske inte befann sig i Staffanstorp när de skrev?Någon skrev i en Staffanstorp-grupp, på Facebook, att det blixtrade. Jag har inte sett en enda
De kanske inte befann sig i Staffanstorp när de skrev?
Allvarligt talat så syns inget ens i närheten av S-torp på lightning maps.
Människan kanske är på lyset?Jodå, personen skrev uttryckligen att den befann sig i byn
Är du inte klok? kom ihåg att det var du som frågadeJag funderar på att köpa en Peugeot 308. Tankar?
Jag funderar på att köpa en Peugeot 308. Tankar?
Tankar? helst det drivmedel bilen ska ha för bäst resultat.
Okej ni kan sluta skratta nu.
Var vänlig och håll gärna färdvägen på östkusten så slipper jag regnet.Skicka det lite längre norrut!!!
Hallonsaft sätter pricken över i:etTankar? helst det drivmedel bilen ska ha för bäst resultat.
Okej ni kan sluta skratta nu.
Jag försöker trots bristen på körkort och bilkunskaper ge @Marita73 lite goda råd baraHallonsaft sätter pricken över i:et
:up
Om jag dricker för lite vatten när det är "varmt" svullnar jag med.Gack, är helt uppsvullen som en ballong. Är det någon mer som blir det när det är varmt? Fingrarna känns som prinskorvar och benen är svullna.
Oj jag gillar franska bilar men kvalité är inte parad numretJag funderar på att köpa en Peugeot 308. Tankar?
Skål!Satte mig på loftgången med ett glas screwdriver. Sedan kom syrran och några glass senare är jag lite smått lullig. Inte min plan.