Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, tröttare, vovve, Scata...
Varit på hundutställning hela dagen, suttit i gassande sol och inte tänkt på att "solen tar trots att det blåser ute" :banghead: Nu är jag illröd i ansiktet och har huvudvärken deLux :crazy: Smart Scata - smart :meh:
Tröstar mig med några droppar rött, sen blir det sängen.

Nej vi har öppet på den sidan det är skugga men vad hjälper det när vi har stora glaspartier i väst... :meh: Nu när solen försvunnit börjar det äntligen bli svalare, "bara" 25 grader inne och 23 ute. Stänger vi helt har vi över 30 grader inne så det är inget alternativ.
Åhh jag är avis men jag har med +25° inne och verkar inte komma så mycket högre just nu, huseländet är väl nerkylt :arghh:

Trött, tröttare, vovve, Scata...
Varit på hundutställning hela dagen, suttit i gassande sol och inte tänkt på att "solen tar trots att det blåser ute" :banghead: Nu är jag illröd i ansiktet och har huvudvärken deLux :crazy: Smart Scata - smart :meh:
Tröstar mig med några droppar rött, sen blir det sängen.

Drick vatten eller ännu hellre vätskeersättning så kanske balansen blir bättre och huvudvärken förvinner/lindras.

Jag är så knäpp sånär alla andra tycker det är hysteriskt varmt sitter jag och njuter och älskar att slippa frysa.
Igår kväll hade jag mössa på mig. Det var ju bara runt 17 grader då eller nått :angel:

• Gilla
Reactions: MM
Kollar på lightning maps och hoppas det där stora bältet som ligger över Danmark kommer hit :D
Om man ska tro väderrapporten jag såg vi 18 tiden så missar den er o går in på västkusten för att sen rör sig lite inåt landet,jag blev lite besviken för den kanske inte när mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka