Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så trött.
Professorn väckte mig inatt och var inte sig själv. Så vi gick ut och sen fick jag vara med honom. Fick massa massage och kollade igenom jättenoga och hittade en liten liten fästing. Så efter jag fick bort den kunde han lägga sig. Har nu fått fästinghalsband på sig.
Världens mest värdelösa och äckliga djur
Kan man ha halsband på så små?

Jorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person :p , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten :rofl:

Klart det ska filmas, jag får osökt synen att du gränslar en flamingo som en käpphäst, galopperar med "koppeli koppeli koppsteg" på lagom högklackade skor med en fransig lampskärm på huvudet. :banana:

Bor du i studentområde?
Såhär röstade mitt kvarter:

Visa bifogad fil 14594

Nja Malmö innerstad, södra delarna. Finns nog ett visst studentinslag. Så här röstar vi :D

20180509_233004.webp

Först var det avsaknad av nyckel,sen när nycklen äntligen kom från tyskland så gick det ändå inte att vrida runt låscylindern så på den vägen är det.

Lassmed?

Jag tror bestämt att jag har pajat ett revben :cautious: Sjukt störigt!

Jag ocksa ... jag borjar misstanka att min onda rygg kanske ar ett revben som har hoppat ur led. Igen.:cautious:

Du är inte den första som har tänkt tanken :rofl: Kan meddela att det även serveras ädlare drycker på dessa hak om man måste stärka sig :angel:

Tusan ocksa! Flytten hander ju aldeles for fort ...

/hastflicka checkar flygbiljetter till Stockholm "just in case" :p/

Jag har sett en sa fantastiskt farglad och fin fagel har i Oregon. Da vi har en hel massa olika colibri som overvintrar har fick jag i min enfald for mig att den vackra fageln ar en sorts papegoja eller undulat. Sa ar inte fallet. Det ar en gammal "bonn fink". En vanlig fink. :cautious: Det finns inget exotiskt alls med den. Det finns hur manga fargsattningar som helst ... precis som i en crayola ask. :crazy:
Trots denna besvikelse ar den fortfarande mycket vacker ... om an lite i besvikelsens tecken.:p

Screen Shot 2018-05-09 at 8.07.02 PM.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka