Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
SUCK ... Jag har som sagt en liten "board and train" (lab/nagot med korta ben) just nu for traning. Jag tar en video nastan dagligen av olika moment i traningen sa de ser vad vi gor. I gar lyckades jag klicka sa jag filmade bakom telefonen ... i dag gar allt i super speed :banghead:

I gar sa jag bara att det inte gick sa bra med filmandet da jag inte upptackte det forran ratt sent ... I dag kollade jag nu ... och det blir till att videoa om hela rasket. suck.

SUCK ... Jag har som sagt en liten "board and train" (lab/nagot med korta ben) just nu for traning. Jag tar en video nastan dagligen av olika moment i traningen sa de ser vad vi gor. I gar lyckades jag klicka sa jag filmade bakom telefonen ... i dag gar allt i super speed :banghead:

I gar sa jag bara att det inte gick sa bra med filmandet da jag inte upptackte det forran ratt sent ... I dag kollade jag nu ... och det blir till att videoa om hela rasket. suck.

Bättre du är koncentrerad på hunden än videon, mänskligt! :up:
/hallonsaft försöker sig på något slags käckt pepp.

Jag väntar på att få gå och lägga mig. Det verkar inte finnas energi och engagemang över till att göra något mer idag.

Fullt ös idag. Plugg på morgonen, sen iväg till gymmet för ett simpass. Efter det blev det lite shopping. Behövde nya sommarskor. Och sen spenderade vi hela eftermiddagen på makens jobb som hade familjedag idag. Så fick en rundvisning inne på produktionen.
Nu - helt slut och ska kolla på tv en stund innan sängen väntar.
Tar igen dagens missade plugg imorgon när jag är lite piggare :p
Har det mesta klart i huvudet så ska bara skriva 2000 ord om det också. Fixar sig säkert :up:

Fick mitt antagningsbesked i eftermiddags. Jag kom in och ska plugga... matte i sommar :crazy: Kan tänka mig att det finns roligare saker att göra :laugh:
Men taggad till tusen ändå och tänker fixa det :banana:

Jag och hunden har däckat i soffan. Står en burk Cola zero på bordet. Oöppnad.

Velar om jag verkligen ska öppna.

Blir nog bara en slurk sen vill jag inte ha mer men skurken e ju så god... Tror jag

Jorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person :p , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 906
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur