Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte från Halland möjligen ?Först var det avsaknad av nyckel,sen när nycklen äntligen kom från tyskland så gick det ändå inte att vrida runt låscylindern så på den vägen är det.
Skaraborg,vi säger oxå såDu är inte från Halland möjligen ?
Nycklen, sadlen, cyklen o.s.v (hade aldrig hört det förrän jag bodde i Halmstad)
Åhhhhhhhhhhhhh,mumsRevben, pommes, sallad, kall sås och rödvin = !!
Tror hon blev lite sur på sig själv också faktiskt. Hon trodde hon skrivit 31/12.Inte direkt ditt fel att chefen inte har koll på tiderna och liknande så är det någon hon ska vara sur på så är det väl sin egna dåliga koll? Självklart förstår jag att man väljer en fast tjänst före ett vikariat..
Ät hur mycket glass du vill!Jag har kört hem mer sten idag så dagens gympass är avklarat. Det var 900 kg att lasta och lasta av, så efter det hade jag inte dåligt samvete för glassen jag åt innan.
Och de leverIdag har jag jobbat. Fått hem ett paket från Klippkungen.
Väntar nu på ett paket till - mina kampfiskar
Jag undrar lite hur man tänker att man dels ska locka in nya i yrket eller ens få vikarier som vill komma tillbaka till skolan. Jag får relativt ofta välja vilken skolan jag vill vicka på eftersom vikariebristen är fullständig. Jag väljer alltid skolan där jag får bäst bemötande. Nu har jag till och med lovat att jobba tre dagar på ett mellanstadium bara för att den ordinarie lärare och övrig personal har varit supertrevliga och verkligen fått mig att känna mig välkommen. Jag som inte alls vill jobba med så små barn.Vikarier blir ofta utsatta för sånt, tyvärr. Jag har alltid försökt inleda en konversation men jag vet
hur snacket går bland andra. Lite översittar attityd.