Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad attans?! det är drag hos digJaha, dragkroksproblemen fortsätter om jag inte bara vill ge upp o köpa en halv dragkrok o byta den delen,som bara kostar 2500kr
Nyckeln kom o inte fan gick det att öppna o få av kroken ,blir tokig
Jaha, dragkroksproblemen fortsätter om jag inte bara vill ge upp o köpa en halv dragkrok o byta den delen,som bara kostar 2500kr
Nyckeln kom o inte fan gick det att öppna o få av kroken ,blir tokig
Nej tack,jag har just lagt 5000 på skitbilen som jag inte ens vill behålla,och blir jävligt sur om jag ska behöva lägga ytterligare pengar så idag ska jag ta ett varv ner till bilprovningen o snacka med dom,det kan vara så att det helt enkelt bara är att skruva av skiten o så bes o sen sätta tillbaka den och efter det går den ut på annons, men så enkelt ska det väl inte bli.Jag tar den kostnaden om du tar min bilkostnad
Nej tack,jag har just lagt 5000 på skitbilen som jag inte ens vill behålla,och blir jävligt sur om jag ska behöva lägga ytterligare pengar så idag ska jag ta ett varv ner till bilprovningen o snacka med dom,det kan vara så att det helt enkelt bara är att skruva av skiten o så bes o sen sätta tillbaka den och efter det går den ut på annons, men så enkelt ska det väl inte bli.
Har helsvarta jobbarkläder. Året runtAlla ni som älskar värme: kan vi byta kläder? Mörkblå uniform såhär års =
Har helsvarta jobbarkläder. Året runt
Nä. Kalla på vintern. Varma på sommaren. Och vi får inte ha kortbyxor..Ingen höjdare det heller
Först var det avsaknad av nyckel,sen när nycklen äntligen kom från tyskland så gick det ändå inte att vrida runt låscylindern så på den vägen är det.@dobbis är det nyckeln som inte passar eller är det kroken som kärvar? Till det senare använde min pappa 5-56 och slägga varje år på vår bil till besiktningen
Avtagbara dragkrokar är djävulens påfund Kolla om du kan byta till ett fast drag och typbesiktiga det istället, borde bli billigare. Förra bilen köpte vi ny från butik och fick alltså "plocka ihop" vad vi ville, försäljare försökte sälja på oss avtagbart drag vilket vi tokvägrade. När vi köpte den här så var det bland det första vi kollade, fast drag!Ja just det,sa jag att bilen har körförbud nu pga den eländiga kroken.