Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är vidrigt. Ni vet känslan i kroppen när vi vet att något ska hända...något riktigt, riktigt tufft o jobbigt, o ni bara går o väntar på att det ska hända.

Jaha, dragkroksproblemen fortsätter om jag inte bara vill ge upp o köpa en halv dragkrok o byta den delen,som bara kostar 2500kr :eek:
Nyckeln kom o inte fan gick det att öppna o få av kroken ,blir tokig :arghh:

Oj, ord och inga visor. Frågan är om orden stannar där eller om det även blir handling...?

Regionens toppchefer rasar mot Trafikverket efter gårdagens kaos – kan tillsätta krisgrupp
En singelolycka och ett elfel lamslog halva Skåne under tisdagen. Nu anklagar regionens högsta chefer Trafikverket för bristande empati och överväger att tillsätta en krisgrupp.

Jag har bara en fungerande arm och det är den vänstra, väldigt opraktiskt när man är galet högerhänt. Ramlade i morse och slog i höger armbåge ganska ordentligt. :banghead:
Huvudvärken är lugnare och ligger bara som ett segt täcke i skallen så kändes ju kul att något nytt avlöser :yuck:

Senast ändrad:
Jag tar den kostnaden om du tar min bilkostnad :devil:
Nej tack,jag har just lagt 5000 på skitbilen som jag inte ens vill behålla,och blir jävligt sur om jag ska behöva lägga ytterligare pengar så idag ska jag ta ett varv ner till bilprovningen o snacka med dom,det kan vara så att det helt enkelt bara är att skruva av skiten o så bes o sen sätta tillbaka den och efter det går den ut på annons, men så enkelt ska det väl inte bli.

Nej tack,jag har just lagt 5000 på skitbilen som jag inte ens vill behålla,och blir jävligt sur om jag ska behöva lägga ytterligare pengar så idag ska jag ta ett varv ner till bilprovningen o snacka med dom,det kan vara så att det helt enkelt bara är att skruva av skiten o så bes o sen sätta tillbaka den och efter det går den ut på annons, men så enkelt ska det väl inte bli.

Bilar är jävliga ibland. Hoppas det löser sig för dig med dragkroken.

Igår var jag till huvudstaden. Tittade på Högvakten och åt lunch i gamla stan. Sen gick vi en promenad efter vattnet till våran buss.
20180508_112544.webp

@dobbis är det nyckeln som inte passar eller är det kroken som kärvar? Till det senare använde min pappa 5-56 och slägga varje år på vår bil till besiktningen :angel:
Först var det avsaknad av nyckel,sen när nycklen äntligen kom från tyskland så gick det ändå inte att vrida runt låscylindern så på den vägen är det.

Ja just det,sa jag att bilen har körförbud nu pga den eländiga kroken. :devil::banghead::banghead:
Avtagbara dragkrokar är djävulens påfund :devil: Kolla om du kan byta till ett fast drag och typbesiktiga det istället, borde bli billigare. :up: Förra bilen köpte vi ny från butik och fick alltså "plocka ihop" vad vi ville, försäljare försökte sälja på oss avtagbart drag vilket vi tokvägrade. När vi köpte den här så var det bland det första vi kollade, fast drag! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka