Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade tänkt duscha ikväll med men fick prioritera om och hantera lågt blodsocker via telefon.Nyduschad och i sängen
Jag hade varit kinkig, det kan lätt dölja sig inuti och brödmögel har jag väldigt svårt för. Men skulle inte tro att du äter någon mängd om det smakar konstigt så direkt farligt kan jag inte tänka mig.Brödet är mögligt. Men det var bara en skiva, kan man använda de andra? Jag ser inga fläckar och de luktar ingenting - iofs gör de aldrig det eftersom det är rostbröd.
Jag hade varit kinkig, det kan lätt dölja sig inuti och brödmögel har jag väldigt svårt för. Men skulle inte tro att du äter någon mängd om det smakar konstigt så direkt farligt kan jag inte tänka mig.
Hittade en korvbit, lite isbergssallad och en tomat. Äter det utan att blanda. Det blir samma sak som en riktig sallad eller hur?
Åh, valpmage!Uppe igen. Fick eftermiddagen ledig igår. Samt eftermiddagen ledig senare idag, mot att jag jobbar söndag....
Jaja det går väl bra. I em ska vi ta ner grannens valpar till stranden och se vad de säger.. ska ta massa foton då med
Visa bifogad fil 14552
Klart du kan det låter perfekt. (tänk så fint det hade varit med matvete och/eller röda linser också.)
Storkok och frys ner i små behållare såå smidigt att ha när det är tidsbrist eller fantasin strejkar.Jo men då måste jag koka det i en kastrull och använda en sked
Storkok och frys ner i små behållare såå smidigt att ha när det är tidsbrist eller fantasin strejkar.
Går att lägga i påse och göra platt så får du plats med lite iaf. jag har levt med frysfack en gång i tiden*säger hon gnälligt* men jag har en mini-frys