Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är nära mig nuOMG! Vi åkte just förbi Oppreva!
Sitter i bilen och försöker motivera mig till att gå in....
Har ingen lust.
Måste man åka hem?
Tröstar mig med glass.
Bilen är skrot.
Vad tyckte du?Väntar på att potatisen ska bli klar. Testar ett recept som @TeamLundVer rekommenderade: http://smaskelismaskens.blogspot.se/2015/05/fisk-i-ugn-med-graddsas-bacon.html
Sedan ska jag åka och leverera en tårta !
Håller med linoljefärg är ta mig tusan den svåraste att få tag påVar in på två lokala färgaffärer och frågade men ingen av dem hade det jag ville ha. Vanlig hederlig vit linoljefärg.
Nu får jag åka till en byggnadsvårdsbutik för att få tag på det. Känns märkligt. Åka flera mil för en liten färgburk om ett par dl.
Men varför säljs inte mer av dessa i vanliga butiker? Och då tänker jag på 10 litershinkar i olika kulörer. Har tidigare köpt från en liten färghandel men sedan jag flyttade har det blivit mer omständigt att få tag på. Så jag har fått beställa från Stockholm och åkt och hämtat. Lång kö dessutom.Beckers gör en äkta linoljefärg.
Det känns inte riktigt som att det ska vara vatten där?!Verkar som Leo vill ut och motionera mig .Bäst att ge sig iväg då det kan ta 1,5 timme innan ha kissat och luktat på varenda buske och sprungit runt varenda åker och så brukar han sitta i åkerkanten och titta på när grannen krattar gräsmattan .Skickar med en bild på vattnet Fotat med mobilen så den är inte bra
NäSitter i bilen och försöker motivera mig till att gå in....
Har ingen lust.
Måste man åka hem?
Hoppsan. Ni har lite vatten.....Verkar som Leo vill ut och motionera mig .Bäst att ge sig iväg då det kan ta 1,5 timme innan ha kissat och luktat på varenda buske och sprungit runt varenda åker och så brukar han sitta i åkerkanten och titta på när grannen krattar gräsmattan .Skickar med en bild på vattnet Fotat med mobilen så den är inte bra