Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beckers gör en äkta linoljefärg.Var in på två lokala färgaffärer och frågade men ingen av dem hade det jag ville ha. Vanlig hederlig vit linoljefärg.
Nu får jag åka till en byggnadsvårdsbutik för att få tag på det. Känns märkligt. Åka flera mil för en liten färgburk om ett par dl.
Usch! Hatar flytt! Jag och maken var extremt osams den gången vi provade att hyra släp och köra själva. Det fick faktiskt bli flyttfirma gången efter, för relationens skull.Stackars min man Han är flytthjälp till mina föräldrar idag, eftersom min mamma inte kan lyfta. De sa att det skulle vara en vända (det är en hel del mil att köra...) men visade sig vara två Så om ett tag beräknas de vara framme i nya huset, ska lasta av, sedan ska stackaren köra genom mer än halva Skåne igen för att lämna lastbilen och hämta bilen. Fattar inte hur min pappa hade kunnat uppskatta så fel, två vändor PLUS att mina syskon körde fullproppade bilar igår när de ändå åkte söderut. Min man har snart hållt på med flytten i 12 timmar....
Jag tyckte de skulle anlita flyttfirma också, det är bara ren snålhet att de inte gör det.Usch! Hatar flytt! Jag och maken var extremt osams den gången vi provade att hyra släp och köra själva. Det fick faktiskt bli flyttfirma gången efter, för relationens skull.
Herrejösses. Vi fick frågan om vi kunde hjälpa till med en flytt någon gång efter att vi anlitade flyttfirma. Vi gav kontaktuppgifter till firman i ställetJag tyckte de skulle anlita flyttfirma också, det är bara ren snålhet att de inte gör det.
Pratade med min man och när han kom fram var allt inte packat, det skulle endast vara kartongen men visade sig vara möbler också och det var 40 flyttkartonger - men det hade behövts lika många till
Jag är så pollensjuk. Jag har knappt någon hörsel pga svullna hörselgångar, svullen hals och bihålorna håller på att sprängas.
Ljudet är tillbakaSer på galoppen från Jägersro och ljudet fungerar inte