Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick jobbet :D De ringde igår sisådär 5 timmar efter intervjun när jag satt på en uteservering och drack vin med J. Pratkvarnen till chef(väldigt trevlig och verkar väldigt kunnig men rejäl pratkvarn) öste massa fina ord, tryckte på att de tyckte jag verkade så lovande och duktig trots jag inte har erfarenhet. Jag har rätt högt ljud på telefonen så J hörde allt, var ju perfekt när hon öste så mycket bra ord över mig med den snyggingen bredvid :D
Den bra dagen igår gjorde det betydligt lättare jobba med rapporten helt plötsligt :p Fortfarande trist men iaf hanterbart med kaffe och när kattvaktskatterna åkt så blir det lite vin. Det är mycket lättare att skriva med ett vinglas bredvid av någon anledning... :angel:

Kaffe och bulle räknas väl också som lunch va?! :angel:
Jag skulle gärna ta en bulle, jag äter den här fantastiska lunchen. 20180508_132531.webp

Duktig du som iallfall äter mat, jag orkade inte ens värma riktig mat idag :o
Kände att jag var tvungen för att orka skriva, dessutom var jag sugen på salt och de där färdig rätterna är ofta ganska salta, och påminner åtminstone om mat. ;) Koka upp vatten och hälla på var lagom ansträngning. :D

Förlåt för gnällinlägg.
Huvudvärken samma som igår och har hållit på ca 1 vecka så nu är det gnällhumör och slut på tålamod.
Migrän är det inte men funderar på om det kan vara synen som ligger bakom, migrän är det inte (om den inte ändrat sig och fått något nytt ryck?) Inte skoj men det går med en hel dos envishet.
Just nu testar jag att skrämma bort den med tvättstugan, verkar inte fungera så strålande tyvärr.:crazy:

Du gnäller inte. Huvudvärk är otroligt jobbigt. Bra idé att kolla ögonen, eller är du känslig för vädertryck? Jag avskyr så fort det blir varmt/fuktigt och får huvudvärk av det. Mycket vätska och - shoo! Ingen dator/platta/mobil :crazy: som verkligen inte är optimalt om man har huvudvärk. Det gör det bara sämre om det har med synen att göra.

Svalt mörkt rum utan ljud eller ljus kan fungera. Sedan det vanliga, mycket vätska osv.

giphy.gif

Jag döööör av värmeslag. Triggar gamla symtom också, så jag har en go fläck på vänster sida av ansiktet som inte har någon känsel. Vill inte tänka på hur kroppen kommer att kännas vid ansträngning när jag är utomhus, gnäll, gnäll gnäll! :yuck:

Skrev 1,25 sidor till sedan sa hjärnan stopp. Det är nog lite för varmt för att sitta och kötta med en uppsats. Ställer mig och diskar istället och tar nya tag ikväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka